Alla inlägg under mars 2010

Av fanny - 31 mars 2010 17:17

Hejhej! 

de va rätt kul i skolan idag;) först svenska .. då redovisa jag min " musse pigg fakta " -.- för alla hade skrivit om en seriefigur, sen så hade vi NO kollade på nån film om djur, sen lunch påsklunch .. inte min favorit precis  men går att äta!
sen idrott , kaosboll & valfritt sen ^^ de va väll okej.
och efter skolan så va jag med maja :D vi kollade på Beck-Stormens öga
ohjaa bra va den (yy'
och nu har maja gått hem för ett litet tag sen , och jag ska snart hjälpa till med maten!
och senare blir det väll att träna so & kolla på andra avenyn

byebye!    

Av fanny - 30 mars 2010 18:25

hejjsan ;))

jag har faktiskt inte nått att berätta om skolan allt va som " vanligt "
förutom att jag eve & jennie redovisa vårt " färg diagram " på matten ,
va ju sjuktnervös .. men de gick bra iaf!
efter skolan så gick ebba & jag hem , och man kände att våren va på väg .. de va otroligt sköönt   hahaha ;o
och ikväll så ska jag se mästarens mästare ( hur de nu stavas ) de är final (yy'
snart ska jag väll träna på so , för vi har " prov " .. så vi ska kunna världsdelar m.m och jag känner mig rätt dålig fast vi hållt på med de länge :s

tänkte bjuda på en bild idag:

  

släng gärna en komentar!

hejdå ;D

Av fanny - 29 mars 2010 18:42

Hejsan ;D
nu tänkte jag rekomendera bloggar som jag läser (y)

aannaanneeuu.bloggplatsen.se  - hjälpte mig med header,bra blogg!

karinlarssooon.bloggplatsen.se  - skriver inlägg varje dag,intressant blogg!

julialainen.blogg.se  - världens goaste människ,rolig blogg att läsa!

myyliife.bloggplatsen.se - gjort bloggen nyligen, men hon kommer skriva om roliga saker jag vet det!

jenniesliiv.bloggplatsen.se  - gjort bloggen nyligen , men kommer bli en intressant blogg , jag lovar!

och sen så läser jag : www.fokis.se  - alla måste läsa den! ;)

LOVAR VÄRLDENS BÄSTA BLOGG TIPS LÄS LÄS ! :D

Av fanny - 29 mars 2010 14:58

hallojsan!

har precis kommit hem från skolan.
de va väll rätt så okej idag iaf, vi hade samtid,so,musik,matte & engelska
och vi ska typ bilda nå band elr nått på musiken så vi spelar instrument , och jag & eve spelar piano vi är fett duktiga, säger vi! 

haha, får väll se vad jag hittar på idag :/
men gör ett inlägg innan jag sover maby , lovar inget!
och jenniehjärtat får krya!<3


hejjdå   

Av fanny - 29 mars 2010 07:32

Som rubriken säger, godmorgon allihopa! :)
när jag såg min header blev jag supernöjd (y)
  applåder till anna  hahah .. kan verkligen rekomendera anna hon gör headerna precis perfekta (a).
nu hinner jag inte att skriva nått mera ,  för jag ska strax dra till skolan!
så jag gör ett inlägg senare , byyee!

Av fanny - 28 mars 2010 22:20

hejsan :D
som ni såg på rubriken äre anna som skriver (yy' 


jag har nyss fixat fannys blogg, jag hoppas verkligen hon blev nöjd !

själv tyckte jag den blev sådär ;pp

kolla gärna in min blogg; aannaanneeuu.bloggplatsen.se 

och om ni också vill ha hjälp med design,

så kan ni maila mej på anna@neuwallin.se

men nu ska jag väl sova,

godnat alla fannys vänner  !     (haha, snacka om cool smaylis!!!) 

Av fanny - 28 mars 2010 19:56

Hejsan alla!

nu har jag fixat blogg, och på bloggen så kommer jag skriva om min vardag m.m
som ni ser så är den inte alls fixad. så om nån kan hjälpa mig så skulle de va gulligt ;)
nu har jag inte något mer att skriva , så att ni får ha en bra kväll alla!

byebye   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards