Alla inlägg under november 2010

Av fanny - 29 november 2010 18:59

har precis tagit en dusch ,riktigt skönt :) 

ska ta och träna på spanskan, har ju muntligt förhör imorgon -.- . hate it!

sedan blire att kolla på Ung & bortskämd nån mer som kollar på det?

haha ,alla måste erkänna att Daniel är så härlig! älskar han ;) 


bloggen ser helt ful ut jagvet . 

när vi får tillbaka vårat " riktiga " internet så ska jag försöka fixa header och få in mera bilder i inläggen.

min data funkar inte nu när vi har " comviq internet sak som man stoppar in i datorn " -.- . 

så sitter vid mammas! ( och hon har inga bilder -.- ) 

så de får bli lite google bilder osv. 


nä , nu ska jag ta tag i spanskan ! heejdå (L)

Av fanny - 29 november 2010 16:52

nu är jag på vääldigt bra humör (y)
för att jag & pappa ska till globen nästa fredag och kolla på idol finalen, de låter as bra :D  ( det är bara jag & pappa som kollar på idol här hemma typ )
hoppas att Jay & Olle kommer vara i final!

  

Av fanny - 28 november 2010 19:37

har ingenting att blogga om känns det nu precis när jag har kommit igång med bloggandet från min "bloggpau".. så vi kör en frågestund! :D

fråga precis vad ni vill , svarar på allt . ( förutom jätteprivat! )


vad väntar ni på? börja fråga! ;)

Av fanny - 28 november 2010 17:06

får köpas när jag får pengar .. :)

       nån mer som tycker om det ? :D

Av fanny - 27 november 2010 18:34

heeeeeej :D

de var tusen år sen jag skrev senast känns det som, haha .. men de är för att internet har krånglat :/ , så nu har vi typ nån grej som man stoppar in i datan ( vet inte va det heter! ) och ska ha så 1 vecka tror jag :p

när jag inte har skrivit så har jag väll inte gjort nått speciellt , bara varit me vänner, varit i skolan , läxor , osv :)

nästa helg så är de dansuppvisning , nervöst! :oo
och så ska vi till jonsson ;)

och 20 januari så ska jag till mexico 2 veckor med familjen :DD , känns som en evighet ditt men var tvungen att säga det ;) hahah !

vi hörs väll senare lr nått , bloggar när jag vill :*

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards