Alla inlägg under december 2010

Av fanny - 31 december 2010 16:35

oj , det här året har ju gått fort :o . varit ett ganska bra år !


men nu ska året 2011 bli ännu bättre, det bästa året tycker jag :D . 

SÅ ETT GOTT NYTT ÅR ! 


 

Av fanny - 28 december 2010 17:23

Va på tuna park med mamma , kom hem för inte så länge sen . 
Hittade ganska mycket , bla. tröjor,trosor,bh mm.

Snart kommer pappa hem med mat , (:
börjar bli lite hungrig, här ! haha .

jag vet jättekort tråkigt inlägg, men vi hörs! :*
 

Av fanny - 26 december 2010 16:41

 .. haha , eller ja har varit det nu ett tag .. har precis ätit .

de va mysigt att gå på stan med julia , vi fikade & kollade i affärer . 
såklart så var det ju REA , som alla vet ? .. men hittade ju inget på REA , förvånar mig väll inte speciellt mycket .. brukar bli att det som inte är på REA köper man .
men ja , får sticka ner till stan igen i veckan ! :) 
vem vet, kanske jag hittar nått på rea då ? (a) 


fick iallafall med mig hem 2 saker :

En svart plånbok , accent
Svart T-shirt med text , Gina Tricot


vi hörs kanske senare .. vem vet?  


Av fanny - 26 december 2010 11:24

Nu ska jag fixa mig klart , sedan käka nånting .. och ta bussen till stan ;) 
lr ja , det är ca 1 timma kvar , men är inte speciellt snabb av mig -.- .

Ska träffa Julia, ska bli mysigt ! (y vi ska nog ta en fika & kolla om vi hittar lite kläder osv . REA :D  


hörs när jag kommit hem :*

Av fanny - 25 december 2010 18:19

Va med maja, jennie & malin idag .
Fast sen skulle maja dra, då drog vi till mig .
Kollade på film,snackade oså :) .  

Dom drog vid 4:a , sen dess har jag kollat på tv,läst osv . ^^ 


sitter just nu här vid datan , lyssnar på musik osv . (: 

blev ett kort inlägg jag vet, får se om det blir nått lite " roligare " inlägg ikväll.

/ F  

Av fanny - 24 december 2010 19:19

  •  Vita converse
  • Vit klocka
  • En vit kofta 
  • Klänning 
  • Parfym,bodylotion
  • Ring & Halsband
  • Pengar ( farmor & farfar 2000 kr , faster 350 , taack :* )
  • 2 böcker
  • locktång
  • nagelsätt ( av eve, tack bästavän )
  • badsätt ( av maja , tack gumman )
  • en söt nalle , ( av jennie, tack hjärtat )

                  blev väldigt nöjd med mina grejer, hoppas din får en fortsatt bra julafton , massa kramar från mig !



/ F 

Av fanny - 24 december 2010 15:06

yeees .. härligt ju ! :D


har gjort julgodis imorse , och hjälpte till med att göra köttbullar :) . 
hemmagjorda är ju godast ! har också hunnit dricka lite glögg , mums!
nu har jag " fixat mig lite jul fin " :) .
kan tyvärr inte visa outfit bild :( eftersom vi inte har webb på denna data , men kan förklara ändå vad jag har på mig .

svarta tights 

svart tunika med vita stjärnor på 
vit linne
och längre svarta strumpor till knäna typ

ganska snygg outfit , om man ser den irl ! :D haaha .


nu har kalle anka börjat, vet inte om jag ska se det .. men det är lite som en tradition så får se! 


vi ska öppna julklappar efter maten, det blir lite mysigt!

får se om jag bloggar senare . nu ska jag iallafall ner och kolla om det behövs mera hjälp ;*

 

Av fanny - 23 december 2010 20:20

Nu är alla julklappar inslagna och dem ligger under granen , :) 

jennie var förbi med en julklapp också, hade inte behövts men tack så mycket gumman § . 

kanske blir att göra julgodis .. vet ni tycker att det är knäppt , vid den här tiden kanske ? men hahah .. får se med mamma ;) . 


hejdå! :**

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards