Direktlänk till inlägg 24 december 2010

Julafton (y)

Av fanny - 24 december 2010 15:06

yeees .. härligt ju ! :D


har gjort julgodis imorse , och hjälpte till med att göra köttbullar :) . 
hemmagjorda är ju godast ! har också hunnit dricka lite glögg , mums!
nu har jag " fixat mig lite jul fin " :) .
kan tyvärr inte visa outfit bild :( eftersom vi inte har webb på denna data , men kan förklara ändå vad jag har på mig .

svarta tights 

svart tunika med vita stjärnor på 
vit linne
och längre svarta strumpor till knäna typ

ganska snygg outfit , om man ser den irl ! :D haaha .


nu har kalle anka börjat, vet inte om jag ska se det .. men det är lite som en tradition så får se! 


vi ska öppna julklappar efter maten, det blir lite mysigt!

får se om jag bloggar senare . nu ska jag iallafall ner och kolla om det behövs mera hjälp ;*

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fanny - 2 januari 2011 20:49

har ny blogg nu , börja gärna följa den: http://fannykamark.blogg.se     ...

..

Av fanny - 1 januari 2011 21:30

funderar på att göra en ny blogg , på blogg.se t.ex ? :) vill typ starta om , en ny fräsch blogg lixom . Får se om det blir så .. iaf en tanke   nu ska jag ner & hämta chips & dipp .. sedan kolla på Patrik 1,5 som går på tv med familjen :) . puss...

Av fanny - 31 december 2010 16:35

oj , det här året har ju gått fort :o . varit ett ganska bra år !   men nu ska året 2011 bli ännu bättre, det bästa året tycker jag :D .  SÅ ETT GOTT NYTT ÅR !      ...

Av fanny - 28 december 2010 17:23

Va på tuna park med mamma , kom hem för inte så länge sen . Hittade ganska mycket , bla. tröjor,trosor,bh mm. Snart kommer pappa hem med mat , (: börjar bli lite hungrig, här ! haha . jag vet jättekort tråkigt inlägg, men vi hörs! :*  ...

Av fanny - 26 december 2010 16:41

 .. haha , eller ja har varit det nu ett tag .. har precis ätit . de va mysigt att gå på stan med julia , vi fikade & kollade i affärer . såklart så var det ju REA , som alla vet ? .. men hittade ju inget på REA , förvånar mig väll inte speciellt m...

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards