Alla inlägg under oktober 2010

Av fanny - 27 oktober 2010 15:28

Hejsan !

Jag vet att jag inte har gjort något inlägg på jääätteläääänge.
Men det finns faktiskt en anledning till det, våra datorer är ur funktion och kommer vara det från 14-30 dagar .. gissa om jag är arg :@ .

Så det kommer inte komma mycket inlägg, men ska försöka skriva något inlägg om jag är hos nån ^^ .

Ville bara att ni skulle veta det. 

Hejdå! ;* 

Av fanny - 22 oktober 2010 14:08

hej på er! :)

sitter här och äter godis .. haha godisråtta ;) , nämen de är ju fredag!
vi fick sluta efter lunchen idag .. as skönt !

haha, är faktiskt väldigt trött .. känner mig helt seg :/
så nu avslutar jag det här inlägget , och hoppas ni får en bra fredag!
så hörs vi kanske senare ..

  

Av fanny - 21 oktober 2010 21:03

hejsan !

har nu lite bråttom att hoppa in i duschen , för ska strax äta äppelpaj .

det gick bra på dansen ;) . like always!

ni får ha de bra så hörs vi imorgon :*

( ursäkta för de inte blev några bilder i inläggen idag )

Av fanny - 21 oktober 2010 18:48

snart ska jag dra till dansen med evelinavärldensbästa! ;)
åhh .. haha ska bli kul .

vi hörs kanske senare , puus :*

Av fanny - 20 oktober 2010 18:44

min pappa kom hem inatt från spaninen, han hade spelat golf om nån undrar ;) .
och då så hade han köpt med sig choklad till mig , så sjukt snäll pappa jag har!

så nu tänkte jag ta ett varmt bad, sedan plugga in engelska glosorna i mitt huvud & äta några choklad bitar, muums

förresten , så har jag redan gjort matte-läxan så den är klar nu också!


jag älskar choklad .. men jag älskar dig mer pappa!♥ hihi .. :)

vi hörs senare, jagälskareroxå .. ni nu som läsare ! 
  

Av fanny - 20 oktober 2010 18:32

Efter skolan så tog jag bussen med Maja,Evelina & Jennie till stan .
Vi gick runt & kollade lite .. jennie skulle kolla efter en mjukisdress och hon hittade en ... hihi tycker de är gulligt att vi har nästan likadan ;)
alla hittade nånting! super (y)

jag fick med mig ett linne hem . ( bild nedanför )
hitta faktiskt bara det, ska ha det på dansen tänkte jag .. inte så märkvärdigt eller så.
Vill förresten ha en sport bh också , som jag kan ha under .
hehe , de kanske jag kan fixa nån dag också (a)
+ så va jag ju tvungen att köpa en munk , eftersom dem hade som ett " munk stånd ".  haha!

jagälskarertjejer, ni är bäst!  

  
hahaha..fail,ser ni min fot ? xd

Av fanny - 19 oktober 2010 21:36

  

Av fanny - 19 oktober 2010 19:05

nu ska jag ta en dusch lååång dusch , sen blir det att kolla på halv 8 hos mig .. tycker det är väldigt kul att det är i Eskilstuna (a) .

sen blir det såklart att se Sveriges Skönaste Familjer, måste säga att i en av familjerna så finns det är söt kille :o
fast de visste ni väll redan !

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards