Alla inlägg under september 2010

Av fanny - 30 september 2010 22:16



godnatt!

Av fanny - 30 september 2010 21:44

de va bra idag i skolan .. som vanligt!
på måndag är de skolfoto o: oshit , vet inte alls vad jag ska ha på mig eller nånting.

får väll få med mig mamma till tuna & köpa bruna Uggs & en skjorta från cubus , i helgen .. fryser sönder i mina converse :(

utvecklingsamtalet gick bra! :)
fick gå 10 minuter tidigare från engelskan , för att jag skulle ha utveckling samtal (a) .

har också varit på dans idag .. i love it! :D

nu ska jag avsluta detta inlägget med ett godnatt!
blir ett godnatt för bloggen .. för kommer inga mer inlägg idag ;)

juste .. sorry för dålig uppdatering -.-

Av fanny - 29 september 2010 21:57

  
skoor ;d

  
maja, alltid lika söt!

  
hahah , <3

  
ojoj .. här bjuder jag verkligen! kolla vilken min xd

  
maja xd

nu ska jag kolla på tv ett litet tag till , och sedan sova .. godnatt!

Av fanny - 29 september 2010 21:05

Har precis kollat på idol .. tyckte att Jay va bäst av killarna idag & Minnah av tjejerna :) .

Ska alldeles strax träna på engelska glosorna .. 20 ord , och ganska svåra o:
och sedan kanske göra lite av matte läxan som är till på fredag .
sedan ska jag nog kika lite på berg flyttar in eller nått ;)

får inte glömma att ta in mina kläder som ligger på sängen, massa med nytvättat.
  

Av fanny - 29 september 2010 19:04

haha , de va bara 2 personer som frågade o:
men de va gulligt av er !
här kommer svaren:

Frågor av maja

Är du kär ?
Svar: njae .. vet inte , är lite förrvirad faktiskt . :s

Om du bara fick ta med dig 1 person till en öde ö, vem skulle det då vara?
Svar: riktigt svår fråga , finns ju massa personer .. går faktiskt inte att välja!

Foki/Kissie : hm .. gillar inte nån av dom jättemycket , men ksk foki ? :)
Kött/Fisk: Kött!
Beck/Wallander: Wallander
Göksten/Edvardslund: Göksten , för man har lärt känna massa, trivs bra där! :D
Mirka/Carola: haha .. läser ju ingen av doms blogg , men säger Carola.
Idol/Talang: Idol .
Bdb/Fb: ojoj , hm .. kanske fb ;) för man vet lixom vart allting händer där .

Frågor av Ebba

Varför började du blogga?
Svar: För jag tyckte det verkade va kul & ville prova på .

Vad är det roligaste med att blogga tycker du?
Svar: När man ser att statistiken höjs , eller när man får snälla kommentarer.

Vad är du mest nöjd över på bloggen?
Svar: hm .. jadu , jag vet faktiskt inte .

Finns det nånting du skulle vilja ändra på?
Svar: aa , min header!

När du inte vet vad du ska/vill skriva om, vad gör du då?
Svar: försöker leta efter inspiration .

Vilka bloggar följer du? ( både kända och lite " mindre kända " )
Svar: alla mina vänners som står på " länkar " isabelles.nu  makeupbox.se
och kollar ibland in på några av dom större bloggarna!

Vad är du mest nöjd med i ditt nya rum?
Svar: hm .. med allting ! fast om jag ska välja , så är de kanske min " smink hörna"

Skulle du vilja bli en stor & känd bloggare?
Svar: Inget mål som jag har , bloggar för att jag tycker de är kul!
men visst skulle de va kul :)

Tack för era frågor , ni ställde ganska många .. ! :'')





Av fanny - 28 september 2010 21:04

ska strax plugga på spanska glosorna till imorgon , eftersom de är läxförhör då .
och sedan engelska glosor .. 20 ord , och as svåra :(
fast de är till på torsdag men ändå .

ojdå.. nu kom jag på att de är matte läxa till fredag också .

men ja , nu ska jag ta och plugga lite . hhaha låter fett härligt och säga plugga ^^
fråga mig inte varför .

kan ju säga att Alice va helt klart bäst ikväll tycker jag!

här får ni en låt att lyssna på så länge , får se om de kommer ett inlägg senare .

Av fanny - 28 september 2010 20:03

har precis duschat , va nämligen ute & joggade me pappa .
fast vi joggade inte så långt .. hela grusvägen  .. fram & tbx . :)
men de va duktigt iaf , hahah !

så har precis tagit en lååång dusch .
nu ska jag kolla på idol som precis börjat .. hoppas att Olle kommer vara med ! :D

  

Av fanny - 28 september 2010 18:53

haha , kom inte på nån rubrik .. :(
eller jo , de fick bli jennie & malin .. eftersom jag varit me dem lite tidigare .♥

har käkat för ett litet tag sen , sitter och kollar på tv .. eller kollar & kollar det är ju inga bra program nu !

sen ska jag kanske ut och jogga me pappa o: .. haha !
men typ .. vid " en grusstig " eller nånstans , vi får se .
ska fan inte va en slöö människa , :) 

pushej :*

 

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards