Alla inlägg under juli 2010

Av fanny - 31 juli 2010 21:25

  
jeanse , JC
vit linne , newbody .. som man beställde i en tidning ^^
rosa " tröja ", JC
armband , kicks
och ett par enkla vita skor , från jag vet inte vad det heter .


en enkel/söt outfit som inte " sticker " ut så mycket .. skulle jag säga!

Av fanny - 31 juli 2010 20:43

Visst är dom snygga?
min vän jennie har en rööd .. och hon passar grymt bra i den!
funderar på att köpa en själv ... en mörkblå ;p

   lovelovelove!




Av fanny - 31 juli 2010 13:24

Nu har jag fixat mig klart , ska bara äta och sedan träffa jenniee ♥
saknat dig sjuktmyckeet! tänk .. jennie o jag har inte träffats på hela sommaren , visst låter det sorligt? :(  men vi träffas idag ! :DD

ikväll så kommer våra grannar på mat , trevligt!

  

vi hörs !

-

Av fanny - 29 juli 2010 16:22

headern har jag tagit bort .

måste få till lite " fina " bilder som jag kan ha som header , så länge så kommer jag inte ha nån header alls .

Av fanny - 29 juli 2010 13:36

jag håller på och fixar lite på bloggen.

som ni ser så har jag ny header , hehe :)
och hel vitt bakgrund , tänkte att de skulle se lite " lätt " ut .

fixar kanske in nån kategori eller liknande sen ,
och så har jag fixat rubriken rosaa .. men vill gärna ha den lite större , nån som vet hur man gör rubriken större? skriv gärna i en kommentar isf

har också gjort en omröstning på sidan som ni kanske ser , fick med alla " storbloggare " som jag vet .. dom alla är inte " stor bloggare " ?
men jag skrev kända iaf , hih :p
så rösta gäärna!

Av fanny - 28 juli 2010 13:15

Börjar tappa intresse för att blogga , men ska iaf ha kvar bloggen .
Har tänkt fixa ny design , header osv.
för just nu tycker jag att min blogg ser helt knäpp ut -.-' ( inte nöjd med hur den ser ut! )
så .. de ska jag försöka fixa , och man får lite mera " energi " till att blogga om bloggen ser fin ut .. haha säkert bara jag som tycker det ;)

de där lät lite knäppt ..!

men nån dag den här veckan .. troligtvis i helgen , så kommer jag försöka fixa lite med headern , design osv.

heejdå så länge!

Av fanny - 21 juli 2010 16:59

Nu kommer några bilder från gröna lund:

  
jag på tåget
  
muums!
  
fia och jag
  
fia och maja
  


kvasten , <3

tog inte så jättemånga bilder för ville mest åka och ha kul ;)
tyvärr så tog jag ingen i lustigahuset som jag hade tänkt ..
menmen ,

vi höörs! :D  

Av fanny - 19 juli 2010 20:34

hejhej! : D

nu sitter jag här med fia  vi är taggade för imorgon ska vi till grönalund , maja va så snäll och frågade om vi ville följa med och vem tackar nej till det lixom ?
de ska bli riktigt kuul faktiskt ;))

såklart så kommer jag lägga upp lite bilder från grönan , för ska ta med mobilen och försöka ta lite kort då och då!

men ja , i får ha de bra!
för nu ska fia och jag hitta nån bra film som vi kan se .. :)

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards