Alla inlägg under augusti 2010

Av fanny - 31 augusti 2010 17:23

Ursäkta att jag suger på att blogga :(
men orkar verkligen inte alltid ... hehe så jag skriver när jag känner för det!

i skolan så va de bra .
på spanskan ... hahha mycket skratt ... är alltid trevligt :D
sen hade vi  andra lektioner som: So,Eng,Slöjd, trore va de .. om jag inte glömde nått .

" fanny sluta kasta sudd " .. haha man blir förfan anklagad för ingenting :/
+ de va ju nt ens jag , och så skyller alla på mig fast dom visste att de nt va jag .. haha (a) fast ja .. läraren visste att de nt va jag , så HAHA :D

men jag vet ni får ett tråkigt inlägg här .

pushej :*

  

Av fanny - 30 augusti 2010 16:05

nu är jag hemma från skolan , haha lr kom hem för ett tag sen men iaf :)

kan bara säga att måndagar suuger -.- 
fast inte folket i skolan :D
trivs på göksten rätt bra!


vi hörs!

Av fanny - 29 augusti 2010 21:00

haha visste nt vad jag skulle ha för rubrik .. -.-

men ska iaf kolla på tv & käka macka om nån undrar.
ska typ kolla på nått på 3:an ... bridget's dagbok , lr nått sånt heter de :)

ni får ha de bra , så hörs vi imorgon ♥

p.s slutar halv 4 imorgon .. så uppdateringen blir lite senare  :/

Av fanny - 28 augusti 2010 20:55

idag va jag som sagt med ebba o maja , de va kul (y)

vi bowlade , haha fick iaf 1 strike :)
poängen krånglade .. men kom 2:a !

sedan gick vi runt lite på stan bara , snacka oså .. köpte  2 " överasknings" påsar .. kostade 25 kr st :) haha fick väll lite sådär saker ://

men sen tog vi bussen hem , asso kändes som att man kände typ alla där ..haha !

nu sitter jag här me min söta kusin fia . ;)

ebba va snäll och fixade en liten sak som jag skriver i slutet av varje inlägg .. ni kommer se nedanför .
tack ebba <3

ni får ha en fortsatt bra lördagskväll , pushej :*

  



Av fanny - 28 augusti 2010 13:03

Nu ska jag iväg och träffa maja o ebba , de bli najjs! (y)
Vi ska bowla ... ha suger på't men de är ju alltid kul att bowla såatt!

Men vi hörs sen , puushej :*

  

Av fanny - 28 augusti 2010 11:45


Mörkblå topp(?) , gina tricot
vit linne, newbody
svarta leggings, (?)
liten svart väska , mammas gamla 
armband, kicks
halsband , ur & penn


och sen ska jag ha vita tygskor till .  

Av fanny - 27 augusti 2010 08:50

hej .

nu sitter jag här nästan fixad & klar .. och ska dra till skolan om ett tag .
tror vi slutar vid 3 nånting (?)

bloggar mera senare , puuus §

Av fanny - 26 augusti 2010 14:07

  
de blev nå knas me bilden , typ ni ser vid jeanse där uppe vid min hand ungefär.

Jeanse, vet inte vart dom kommer ifrån .. men har klippt lite i dem (a)
Vit linne , newbody
Rosa lite kortare tröja, JC
och 2 armband ,vit & svart ;)

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards