Alla inlägg den 8 december 2010

Av fanny - 8 december 2010 21:04

 - Har precis kommit ur en varm dusch (y)

 

och här sitter jag och dricker julmust , haha & har precis kollat fb .
längtar så in åt ... att vanliga internet börjar funka -.-
har tröttnat på att jag inte har några bilder xd

och vill ha ny header och massa, som jag redan sagt!

nån som har börjat att skriva önskelista?!  .. tycker de är mysigt att gö det :$ .
har kommit på lite grejer faktiskt!
VAD VILL NI HELST HA I JULKLAPP?

 

nu ska jag leta fram engelska boken & börjar träna in lite!


Av fanny - 8 december 2010 15:42

Dagens humör: bra!

 Dagens frisyr: utsläppt med " luggen " på sidan med en hårnål

Dagens smink: puder,mascara

Dagens klädsel: underkläder,jeanse,linne & kofta

 Dagens smycken: inga

Dagens händelse: skolan? :p

 Dagens planer: inga , städa rummer bara

 Dagens vill ha: choklad!

Dagens drog: musik (y)

Dagens finaste: många!

Dagens bästa: ... :)

Dagens måste: städa rummet -.-

Dagens mat: skolmat, har inte ätit hemma än

Dagens roligaste: när jag och jennie fick skrattanfall på vägen hem :)

 Dagens dummaste: hm , haha vet inte?

 Dagens köp: inget

 Dagens kärlek:

 Dagens sämsta: att jag är halft förkyld !

Dagens saknad: maja , hem från egypten människa! ;)

Dagens låt: the time


Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards