Alla inlägg den 16 april 2010

Av fanny - 16 april 2010 21:22

  • hejhej ! :)

    skolan idag gick rätt snabbt kändes det som , de borde alltså bero på att man hade kul (y) .. haha fast spanskan suger -.-
    men änligen är det helg nu & man kan bara ta det lungt, skööönt!
    nu ikväll så såg jag lite på Talang , ingen som jag gillade extra mycket .. alla va rätt " okej " ;/ .
    ja , och nu sitter jag här vid min lilla data ,, har precis fixat " hiss & diss " bilder!
    för jag tänkte börja hissa & dissa 1-3 gånger i veckan , alltså så mycket jag orkar.  jagvet, jag skulle visa outfits .. de går lite segt med det.
    men jag ska verkligen försöka  att visa 1 outfit i helgen iaf!

    nu kommer iaf en hiss & diss, jag kommer hissa & dissa 2 till 3 saker! 

       
    Att det är inte alls länge kvar till sommarlovet! bara ca 8-7 veckor kvar

    Att slagstaglass är öppet, det är aldrig fel med en glass när solen skinner.

    Vänner, så otroligt skönt att alltid ha nån att snacka med, vad skulle man göra utan sina vänner? jag HISSAR dom stort (L)



      

    Tidiga morrnar, när man måste gå upp tidigt , jag föredrar att sova länge!

    Snön, jag vet den är borta nu .. men i morse när man vakna & såg snön så blev jag inte på bättre humör kan jag säga!



Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards