Alla inlägg den 29 april 2010

Av fanny - 29 april 2010 21:48

åwh , han har så sjuukt söt röst och kolla han , sötast §

Av fanny - 29 april 2010 19:09

tjoohej :)

börja me att jag vakna halv 7, elr vakna o vakna blev väckt av väckarklockan.
gjorde iordning mig , käka frukost och cykla till eve .
vi drog då till göksten ,, för vi har språk , på spanskan va de väll okej .. vi gjorde inte så mycket!
sen drog vi till hemköp för att möta jennie , hahaah satt med den dära skylten i ansiktet -.- vi drog till ellfolk som vi skulle träffa dom andra i klassen , fixade med fikat oså . sen drog vi till skolan o käka , sen efter det hem till mig ,,
satt lite vid datan , åt glass oså :)) sen drog vi tbx till ellfolk , gjorde inte så mkt satt där oså. sen vid fyra så skulle vi plocka lite skräp inne i ellfolk eftersom jag,eve o jennie hade " jouren " som de nu kallas! ( ursäkta stavningen )
sen vid 5 , så satt jag o sålde fika me, jennie,eve,emilia o minna!
fast andra människor satt oxå där o prata oså ^^
sen cykla jag hem i regnet vid 6 , som tur är så har jag inte så långt!
men stackars eve o jennie som fick gå i regnet , stackars er :(<3

nu ska jag ta o kolla på Avatar som pappa hade me hem , nån som har sätt den?
isf va den bra?

looove fanny :*

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards