Direktlänk till inlägg 19 april 2010

The day!

Av fanny - 19 april 2010 18:28

hejjsan :D


skolan va som " vanligt " inget speciellt hände, de rullade på.
efter skolan så gjorde jag inte så mycket , cheka tv oså ^^
och sen kom mamma från stan med en turkos t-shirt & ett linne till mig , dom va väll okej .. man ska inte klaga haha , näjjdå men dom var fina , får väll bara vänta till det blir lite varmare då kan dom komma till användning! (y)
ska väll sitta här vid datan ett tag till och sen ta en dusch , och kl:20:00
 äta glass & kolla på topmodel ! 

bra låt , lyssna (y)  
och tack till karin som lärde mig hur mig fixade in " youtube klipp "








 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fanny - 2 januari 2011 20:49

har ny blogg nu , börja gärna följa den: http://fannykamark.blogg.se     ...

..

Av fanny - 1 januari 2011 21:30

funderar på att göra en ny blogg , på blogg.se t.ex ? :) vill typ starta om , en ny fräsch blogg lixom . Får se om det blir så .. iaf en tanke   nu ska jag ner & hämta chips & dipp .. sedan kolla på Patrik 1,5 som går på tv med familjen :) . puss...

Av fanny - 31 december 2010 16:35

oj , det här året har ju gått fort :o . varit ett ganska bra år !   men nu ska året 2011 bli ännu bättre, det bästa året tycker jag :D .  SÅ ETT GOTT NYTT ÅR !      ...

Av fanny - 28 december 2010 17:23

Va på tuna park med mamma , kom hem för inte så länge sen . Hittade ganska mycket , bla. tröjor,trosor,bh mm. Snart kommer pappa hem med mat , (: börjar bli lite hungrig, här ! haha . jag vet jättekort tråkigt inlägg, men vi hörs! :*  ...

Av fanny - 26 december 2010 16:41

 .. haha , eller ja har varit det nu ett tag .. har precis ätit . de va mysigt att gå på stan med julia , vi fikade & kollade i affärer . såklart så var det ju REA , som alla vet ? .. men hittade ju inget på REA , förvånar mig väll inte speciellt m...

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards