Alla inlägg under april 2010

Av fanny - 12 april 2010 19:21

hej söta bloggläsare! :)


första skoldagen idag efter påsklovet
de va ju inte så trevligt att gå upp vid 7 nu på morgonen , medans man gick upp vid 11 på påsklovet ;/ .. men ajja sånt får man leva med!
de va iaf rätt okej i skolan , som vanligt kan man säga!
efter skolan så cyklade maja & jag till slagsta glass .. mums säger jag bara (y)
sen cyklade vi runt lite , och sedan hem.
och kl 8 så ska jag se på topmodel grymt bra! :)) fast tror det bara har visats
3 gånger?! haha, och sen blire hollywood fruar de kollar jag & mamma alltid på.


och förlåt , jag vet att jag ska lägga upp på outfits,, men glömmer de alltid!
men nu är jag iaf snäll & bjuder på en bild ;)  ( den är redigerad )
den ser ut som den gör, men de är iaf nånting.


  


vi hörs i morrn!



Av fanny - 11 april 2010 18:09

hejhej! (:

idag har jag varit me jennie o malin, vi va i säby oså :p
sen cykla jag hem vid 5, har suttit vid datan m.m  .. nån som vet nått bra program som kommer ikväll? slääng en kommentar isf ;)
 nu ska ner o käka , ni får hare :D
och förresten, visst äre härligt med vår vädret nu?! så de blir att cykla till skolan i morgon (y)

Av fanny - 10 april 2010 23:36

hejj! (:


nu sitter jag här & har precis flättat mitt hår,    
för ska ha lockigt hår i morgon, fick jag för mig nu på kvällen:o jaja, som jag äe!
haha hoppas de blir fint imorgon för jag är ju jätteduktig på att flätta (a) * not *
kan väll berätta lite om dagen då .. va me finaste maja (y) , hon är en härlig människa :D haha , nämen vi satt vid datorn, köpte godis på stens choklad
och körde: hav,sjö & land om nån vet va de är(?) haha jag förlorade ;(
sen nu på kvällen så har jag suttit bara suttit vid datorn ;o , ajja inte mitt fel att det kmr dåliga program på lördagskvällarna!


har faktiskt inget mera att skriva, så ni får ha de bra alla!
byyee <3



Av fanny - 9 april 2010 19:46

Hejsan! ;)

idag har jag inte gjort nått speciellt, bara varit hemma.
snart ska jag kolla på Talang  & sen Solsidan sista avsnittet idag ;/
tyvär så fick ni inte se min outfit idag,men imorgon får ni nog se ;))
nu ska jag ner & hämta läsk o godis (y' .. hoppas ni alla får en bra fredagskväll.

byyee'   



Av fanny - 8 april 2010 14:45

hejhej! ;)

fixade ny header nyss, vad tycks?
släng gärna en kommentar!

den förra headern jag hade har anna gjort va jättefin(y)
men kände för att ha den här nu, jag byter ksk tillbaks till den andra sen ,, får se.

hejdå sålänge!

Av fanny - 8 april 2010 12:39

Hejsan  bloggläsare! :))


som de stog i inlägget under så klippte jag mig igår.
och jag glömde lägga in en bild på hur de blev :/ .. men ni får se hur de blev idag ist! ( på bilden, så är mitt hår lite mörkare än i verkligheten ;o )
för jag tänkte börja med outfits , men inte varje dag .. men så ofta jag kan :)
och idag så har jag inga planer , tänkte bara va hemma och ta det lungt .


här får ni en bild på min outfits todayy:
jeanse leggings, JC
blommigt linne, Cubus
vit kofta, Cubus (?)


  


ni få ha de bäst! ;*

Av fanny - 7 april 2010 14:21

hejhej! :)

snart ska jag iväg & klippa mig .. får se hur det blir :p
men såklart så får ni en bild på hur de blev sen ikväll


men nu ska jag åka strax, heejjdå!  

Av fanny - 6 april 2010 19:05

tjingeling alla! 8D

vaknade vid 11 tiden , duschade,fixa mig & åt frukost!

sen cheka tv, väänta på eve & till slut kom hon (L)
vi snacka,satt vid datan,va ute m.m har saknat henne så mycket!

sen nyss så drog hon hem då. och nu blire att sitta vid dataan ;d
och imorgon ska jag klippa mig :D , tänkte kanske få topparna klippta,slinga lite (?) & fixa snelugg,  va tycks om det? ... tror de blir så iaf!
juste, i förra inlägget där jag skrev om förslag om hur min blogg skulle bli bättre
så fick jag förslag om att jag kunde visa outfits & tips om saker! :)
tänkte att jag kanske skulle börja visa outfits, maby ^^ jag får tänka på saken!
aajja, ni får ha de bra alla!
puuss & kram   


Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards