Alla inlägg under april 2010

Av fanny - 5 april 2010 22:11

hejhej! ;)

jag tänkte om ni bloggläsare kunde komma med förslag på nått som kunde gö min blogg intressantare/bättre ?
som t.ex  lägga in mera bilder,ha frågestund m.m
skriv vad ni tycker! 
 

Av fanny - 4 april 2010 19:35

hejsan ;))

nu sitter jag här me min fina kusin fia,
vi har precis varit ute .. verkligen sköönt väder nu, solen lyser och ALLT
tummen upp för det (yy)
klockan 20:00 alltså 8 så ska vi kolla på Wipeout , haha så roligt!
ni får ha en bra söndagskväll allihopa!

byeebye   

Av fanny - 3 april 2010 14:08

hejsan alla & glad påsk! ;D

idag så har jag varit på tuna park med pappa & köpt en skinnjacka på bikbok , nööjd med den (yy'  & sen köpte vi en cykel ;)) 
sen va jag me maja , vi snacka oså ^^ såg ÅRETS första tusilago idag! :)
( hur det nu stavas! )  sen skulle maja hem och äta, så får se om hon messar/ringer sen , för då hittar vi väll på nått.
har precis provar min cykel nudå & den känns bra (y) en anning förstor men det funkar.
har inget mer att skriva nu , men gör väll ett inlägg ikväll också trorjag!  

Av fanny - 2 april 2010 13:39

hejsan igen ;))

nu tycker jag att ALLA ska skriva en bra låt ( i kommentar )
just nu lyssnar jag på justin bieber han är sjukt söt & hans röst   
menmen de är alltid kul att hitta nya bra låtar att lyssna på!

hejdååå   

Av fanny - 2 april 2010 13:18

Halloj på alla! :D

idag är det första påsklovs dagen hääärligt!
har faktiskt inga planer inför påsklovet tänker ta dagarna som det kommer :)
fast på söndag elr lördag så ska jag iväg med pappa och kolla på ny cykel & vårjacka.  håller på och dör i min jacka som jag har nu -.-
och idag så ska jag bara vara hemma och ta de lungt , känner mig rätt seg idag ;o
ikväll kommer TALANG som jag har längtat sjuukt mycket efter  

nu tänkte jag lägga upp en liten söt bild på en påskkyckling!
tänkte att det passar bra in , när de nu är påsk :)

  

Av fanny - 1 april 2010 18:05

Hejjsan! ;)


kan berätta om skoldagen lite , först spanska & vi skulle jobba i nått häfte för att se hur mycker vi har lärt oss elr nått sånt, sen SO läxförhör kände mig rätt säker,
sen svenska, och såklart så ska ju mathias våran klassordförståndare komma med ett april skämt .. han sa att vi skulle göra nationella prov i svenska  och texten stämde absolut inte ihop med frågorna -.- hahaha skratta ihjäl mig , alla förstog typ att de va ett april skämt xD sen hade jag syslöjd och håller på med en kudde av min stickning och de går ju sådär.
sen lååång håltimme , efter det matte fast vi jobbade inte matte .. för de var en grupp som skulle redovisa klar sitt matte diagram & sen fick vi fika!
sen åka buss hem me maja & ebba , cheka tv m.m


hejdå alla fina bloggläsare   

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards