Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av fanny - 15 augusti 2010 16:58

  

Va för inte så jättelänge sen på Tuna Park och då såg jag 3 mjukisdressar inne på Cubus .
I färgerna: Mörkblå,plommonlila & beige !
och jag blir lite irriterad att jag inte köpte den mörkblåa eller den plommonlila :(
menmen .. nästa gång jag åker ditt så ska jag minsann köpa!

för visst är mjukisdressar så sööta och sköna ? :))

Av fanny - 15 augusti 2010 14:40

Godeftermiddag! ;)

här sitter jag helt trött .. vaknade vid 1 , kunde inte somna inatt -.- menmen!

tillslut va jag tvungen .

idag tänkte jag bara " ta de lungt " för känner mig väldigt seg , tänkte typ sitta vid datorn , kolla på film mm.  OCH så tänkte jag gö mera inlägg sen! :)
+ nån bild på dagens outfit  .

vi hörs sen .

Av fanny - 15 augusti 2010 00:51

jag vet att jag har varit tråkig och inte gjort nått inlägg idag .. sorry!

 

va iaf me maja idag , <3
vi typ bara snacka,köpte godis,kollade på fam.annorlunda avsnitt och kollade när majas brorsa spela fotboll .. dom förlorade :/
men dom va duktiga !

nä .. nu börjar jag bli trött , vi hörs i morrn!

fick en gullig kommentar av nån Alice som älskade min blogg !
haha blir glad av sånt .. ska bli bättre uppdatering, bilder osv.

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards