Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av fanny - 18 augusti 2010 22:13

Sitter och dricker mitt favorit tee (a)
KÄRLEKTSTEE !

ska typ sitta och bläddra i lite gamla julia tidningar nuu .
och gissa vad? vi ska gå och lägga oss 11 idag -.-
mamma tycker att vi ska träna inför skolan då man måste gå upp tidigt oså ;o
haha !

bild på mig och min te kopp! ( vet ser helt konstig ut :S )
  
bloggar mera i morgon!
ha de bra söta bloggläsare ♥

Av fanny - 18 augusti 2010 21:08

haha ... kollade min statistik och såg att de va 17 läsare som hade läst min blogg idag ;)
visst , de är kanske jätte nårra för vissa .. men inte för mig de är REKORD :D

just nu sitter jag och inte gör " nånting alls " faktiskt :/
jo visst jag skriver det här ointressanta inlägget .. men annars gör jag inget speciellt sitter o ska snart gå ner och se va dom andra i familjen gör! ;)

har bara 40 kr just nu .. -.-' * suck *
vill så gärna ha den där tröjan ni vet? i vit tror jag eller svart skulle vilja prova och se vilken som ser bäst ut på mig .
hehe .. ska nog försöka kolla om mamma eller pappa kan köpa den (a)

   tog nån bild bara , inte från idag .

Av fanny - 18 augusti 2010 17:17

Han tyvärr inte gö nått inlägg imorse .. sorry!

Har iaf varit me julia o maja idag (yy)
kom typ hem nyss ,
vi har kollat på film,tv,snackat, aa oså :)
de va kul!
vi borde träffas oftare julia! ;oo <3

cam bild (:


  

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards