Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av fanny - 26 augusti 2010 14:07

  
de blev nå knas me bilden , typ ni ser vid jeanse där uppe vid min hand ungefär.

Jeanse, vet inte vart dom kommer ifrån .. men har klippt lite i dem (a)
Vit linne , newbody
Rosa lite kortare tröja, JC
och 2 armband ,vit & svart ;)

Av fanny - 26 augusti 2010 13:53

Har precis kommit hem från skolan .. vi fick sluta tidigare idag för prest lektionen va inställd eftersom vi börjar med det nästa vecka! ;)

så vi fick sluta halv 2 ist för 10 över 3 .. skööönt :D
fast vi hade vanliga lektioner , för vi ska ju börja med det nu -.- .
så först hade vi matte med Monika de va helt ok eftersom vi knappt jobbade .
Sen SO med Ida .. vi satt och lyssnade nästan hela lektionen i 1 timma sjuktjobbigt!
sen NO med Monika igen , vi typ prata lite om NO oså .
sen låång lunch ;) 
och sist engelska eftersom prest lektionen va inställd .. och gissa vad?
vi fick göra ett skriftligt prov .. oshit :(
hhahah ! vet inte riktigt hur de gick för mig , sådär ksk .

nu sitter jag och lyssnar på musik (a)
och ska kolla lite runt på datan . 
slänger upp dagens outfit om ett tag!

  
bjuder på bilden! slumpvald .


Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards