Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av fanny - 17 augusti 2010 17:57

Hej .


Nu ska jag ta ett skönt skumbad (a)
Och sen ska jag väll kolla lite på tv tror jag .


FANNY ÄR GLAAD ! :D


haha jag är bbäst för jag tryckte runt lite och sedan så visste jag hur man tog kort med min webb .


så här bjuder jag på en bild som jag tog nyss:

    

Av fanny - 17 augusti 2010 17:35

Nu tänkte jag tipsa om den här tjejens blogg : http://voe.blogg.no
Hon är tyvärr inte svensk och skriver då på norska .. men de går att översätta och man kan förstå det mesta!
Älskar att kolla på hennes videor när hon fixar sitt hår osv.
Sjukt duktig tjej! :D

+ hon är världens finaste också .. kolla på henne ;o
vill ha hennes utseende!

  

Av fanny - 17 augusti 2010 16:35

sitter och kolla på My super sweet 16 och lite bloggar .
idag har jag varit me maja .. vi har suttit vid datorn för de mesta , för vi va typ lite senare på dagen så vi han inte gö så mycket .

snart ska jag käka o sedan så ska jag kolla på nån film tror jag! ;)

och förresten imorgon ska jag och maja till julia .. kommer bli sjuktkul!
saknar dej julia


jaja, kyss på er så hörs vi sen!

 

  

Av fanny - 17 augusti 2010 12:49

har blivit sugen på att skaffa en sån här tröja från ginatricot , när jag får pengar .. men har ingen aning om vilken färg jag vill ha ;o
så vilken tycker ni är snyggast? , skriv gärna en kommenter!

       
sjuktsnäll om du skriver vilken som du tycker mest om! :)

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards