Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av fanny - 23 augusti 2010 19:49

Ska snart kolla på Fångarna på fortet som börjar idag ! :D
+ käka choklad/vanilj glass , muuums !

fångar på fortet gått för länge sen .. men börjar nu igen , riktigt rolig tycker jag .
tror de slutar vid 9 (?) .. då ska jag väll ta och läsa lite i min Julia tidning som kom idag :) .. och sedan cheka bloggar & sova!

de blir soft dag imorgon börjar halv 9 & slutar 1 :))
blir inga lektioner ... men de är bara för att de ska va " mjukstart
"

  

7C

Av fanny - 23 augusti 2010 13:28

Hej läsare :))

Idag va de första dagen i skolan efter sommarlovet , cyklade till skolan me maja & träffade eve & jennie :D .. och så gick vi me typ alla tjejer som kommer i våran klass till klassrummet .
och såklart så hade vi upprop , och alla va där !
så vi är totalt: 29 st  .. igentligen 30 , men en bytte till stålfors ist .

Vi fick pärmar,skåp,scheman osv .
fick underskåp -.-
och vårat schema .. haha inte det bästa enligt mig !

sedan slutade vi vid kvart över 9 .. och då stack jag och maja hem ;)
vi kollade på en wallander & cyklade till slagstaglass .



vi hörs senare! :**

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards