Alla inlägg den 12 september 2010

Av fanny - 12 september 2010 22:06

Nu ska jag borsta tänderna och tvätta bort sminket .
Sedan ska jag hoppa in i " min så kallade säng " .. sover ju på soffan -.-
när mitt rum renoveras!
haha men tur att man har en skön madrass på soffan och ett jätteskönt täcke♥
+ massa kuddar! haha vad man måste detaljera här .

Godnatt , sov sött så hörs vi imorgon♥

Av fanny - 12 september 2010 19:49

nu blir de strax tv dags ;)
ska hoppa upp i soffan med kex,ost & te .. mysigt!

först blir det att kolla på ensam mamma söker som börjar idag .. ska se det me mamma .
Sedan blir det mamma mia som går på tv vid 21:00 har sätt den på bio men den är såå bra ♥ nån annan som också ska se ?

   +   

blir ett godnatt inlägg sen kanske !

Av fanny - 12 september 2010 19:37

är så otroligt trött på min header -.-
haha!
men helt ärligt , har suttit och stirrar på den och hela min blogg .. den ser så " enkel " ut , helt ofin ut .. usch nej :(
hehe men har ingen alls ork att hålla på och fixa med det nu!


så får ta tag i det .. senare i veckan när jag har tid & ork , i promise! ;)
känns roligare att blogga när man själv är nöjd med bloggen .
så ska försöka gö lite ändringar senare i veckan .



Av fanny - 12 september 2010 19:22

Har besluts ångest .. nu till hösten alltså lite längre framåt så har jag börjat funderat på om jag ska tona mitt hår brunt ?
för har funderat på de ett tag , för när jag sist var hos frisören så tyckte han att jag kunde tona mitt hår brunt .. alltså typ ljus choklad brunt med slingor !
och yyes , visst låter de rätt snyggt? :D


så nu vill jag gärna ha eran hjälp!
tycker ni att jag fortfarande ska vara blond som jag är nu?
eller göra en liten förändring och tona håret chokladbrunt med slingor?

skriv gärna i en kommentar!
PS .. alltså längre fram i höst , haha måste ju smälta tanken först!


  

Av fanny - 12 september 2010 15:03

Jag har så himla lust att köpa en mjukisdress .. dom är ju bra på alla sätt.   bild från google .


haha .. dom är ju sköna,ser söta ut & dom är så snygga i alla olika färger! :DD
Har bestämmt att jag minsann ska köpa en mjukisdress nästa gång jag ska och shoppa .


Vad har ni för färg på eran mjukisdress om ni har? Eller vilken färg tycker ni är snyggast?


måste ju ha lite förslag ;)



Av fanny - 12 september 2010 10:42

Hej !

Har kanske inte berättat att vi håller på att " göra om " mitt rum ? :)
de är så att min brorsa filip & jag ska byta rum , så jag får hans och han mitt .
och så får vi ny tapet osv. häärligt! ..

så idag ska min tapet fixas klart oså .. sen om vi hinner möblera mitt rum klart idag så tänkte jag lägga upp bilder , så ni får se hur mitt nya rum blev ;)
visst låter det bra ?

nu ska jag ta en dusch och fixa mig , vi hörs senare!

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards