Alla inlägg den 20 september 2010

Av fanny - 20 september 2010 20:02

känns riktigt skönt .. är ny duschad ! ;)
och kollar på Ullared , haha alltid lika roligt .

Imorgon blir det vågigt hår för min del , hehe de va väldigt längesen .
men ska alltså sova med flättor .. ni får kanske en bild på hur de blev sen imorgon?
själv så tycker jag att det är riktigt snyggt på visa att ha lockigt hår! :D

nä , nu ska jag fortsätta att kolla på ullared .

  

Av fanny - 20 september 2010 19:18

jag är bara tvungen att lägga upp den här låten , jisses vad duktig hon är :o
hon har as ball röst .. sådär ovanlig , i like it!
och kolla bara hur söt hon är ♥

nån mer som gillar henne ?!

Av fanny - 20 september 2010 17:14

hej!

inte varit den helt bästa uppdateringen idag kanske .. menmen! :/
så kan de bli ibland .

har inte hänt nånting speciellt idag , varit som vanligt :)
hehe , sen tog jag de bara lite lungt efter skolan .. kolla på tv oså .

imorgon slutar vi klockan halv 1 ... wiho värsta lyxet :D
ska dra me mamma till tuna park , alltså senare imorgon .. :)
när pappa kommit hem , -.-
hehe!

kände att det här inlägget blev lite ointressant , vi hörs!

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards