Alla inlägg den 14 september 2010

Av fanny - 14 september 2010 21:24

har kollat på idol för inte så länge sen , som ni nog har sätt i inlägget under?
hon som va kvar sist, alltså skulle sjunga sist av alla .. hon hade ball röst :o
nämen .. asso jag diggar den! :DD hon va fett duktig .... härlig röst lixom!

ja , det här kommer bli dagens sista inlägg .. eftersom jag strax ska upp och kolla lite på tv ;)
min dag har iaf varit bra idag! hoppas eran också varit helt OK iaf :)

och jag har sätt att statistiken har börjar gå uppåt , fortsätt så!!
haha .. :) men man vill liksom skriva mera om man har flera läsare .

vi hörs imorgon!

Av fanny - 14 september 2010 20:17

Kollar på idol :D

haha oj , nu började det igen efter reklamen !
alla har varit dålig innan reklamen -.-

  

Av fanny - 14 september 2010 18:23

ja , det är riktigt dåligt väder ! :(
och det smittar sig lite över på mitt humör .. tråkigt nog .
men ska nog kolla om vi har nått gott och kanske kolla på lite film ;)  
får se , men känner nog för det !

  

Av fanny - 14 september 2010 16:59

japp .. nu har jag varit lite duktig och damsugit mitt nya rum ;)
haha , fast filip's säng stor mitt i mitt rum .. men ja den ska vi flytta bort imorgon också!
så förhoppningsvis kommer mitt rum bli klart imorgon!! :D
bara för att de är föräldrar möte i 2 HELA TIMMAR :OO
oshit säger jag bara!!  haha .. och jag kan ju inte liksom börja och bära runt på allting så då blir rummet klart imorgon ist .

ikväll blir de tv .. idol ;)

pushej!

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards