Alla inlägg den 15 september 2010

Av fanny - 15 september 2010 20:32

har fixat i mitt rum & åkt bil i 2 timmar för att leta efter en platt tv till mig -.-
haha!
men vi va först här i eskilstuna och letade , vi hittade en bra på expert men gissa vad? den va sluuut!! och skulle inte komma in på några veckor ..
så kollade vi typ alla tv affärer typ . så vi drog till västerås .. haha och dom va ännu dyrare där :oo
så ja , sedan dra hem ,utan tv .. :( 
så vi ska kanske köpa en på elgiganten som va helt OK :DD
haha .. fast de blir typ i helgen tror jag(?) förhoppningsvis!!

så rummet är ju inte helt klar för har ju ingen platt tv än , så har filips gamla tv den tjocka sålänge! ;) haha vad taskig jag är som säger tjocka ..

nu vet ni anledningen för att uppdateringen har sugit idag!

BILDER KOMMER TYVÄRR INTE IDAG :/
eftersom de inte är HELT klart ... vill att allt ska sitta på plats :)
men så fort som möjligt när jag fått tv:n och allt så blir de bilder , jag lovar!

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards