Alla inlägg den 24 september 2010

Av fanny - 24 september 2010 21:02

nu ska jag kolla på tv .. de går: se upp för dårarna
har sätt den filmen förut & nu går den på tv ;)

så ska nog ta och se på den .. förresten är lite förrvirande angående Therese , ni vet hon i idol ? ofta hon inte kom med :( .. när såg man att hon åkte ut ?
svara om ni vet , vill allt gärna veta.

Av fanny - 24 september 2010 20:23

har fixat en ny header .. det blev inte den bästa , men jag tycker den får duga för ett tag iaf , haha!

blir jätteglad när ni frågar , frågor i frågerutan .. så fortsätt med det ! :D
nu ska jag fortsätta att se på idol , Olle har gott vidare!
jippey .. håller bara tummarna för Therese nu .

  
MIN MJUKISDRESS ♥

Av fanny - 24 september 2010 19:55

hej! ;)

ursäkta för det inte blivit något inlägg tidigare idag .
haha , har inte så mycket att berätta!

kan ju iaf säga att det har varit bra i skolan , och typ vi ska ha nån bowling tävling mot andra skolor på tisdag .. haha :D
och jag är med!
ska övertala jennie , för maja & eve kom i samma lag :/
SÅ JENNIE SNÄÄLLAA (L) känn ingen press .. haha men , asso vill inte va själv tjej:( .

nu ska jag snart kolla på idol (a) , jippey!
hoppas mest på att Therese & Olle går vidare till Fredagstävlingarna!

nu ska jag avsluta detta inlägg , hehe .
jennie krya på dig , :*

& ni får ha de bra allihop!

bild från frilufsdagen , haha ser tjurig ut -.- .. men de va för att vi gick 9 km .

  
hhaaha , fattar inte att jag la upp bilden äns !

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards