Alla inlägg den 4 juni 2010

Av fanny - 4 juni 2010 22:48

hej på er! §

ja som ni ser så har jag ny design & header .
ville att bloggen skulle se lite mera " sommrig ut "
nu när de är sommar (hh)
min undebara vän jennie fixade designen , taack jennie :**
och headern försöket jag att få till lite själv, blev väll helt okej ?

men vi hörs imorgon , puuuus (aa

Av fanny - 4 juni 2010 18:28

hejsan!

jag vet jag sa att jag skulle ta en bloggpaus , men jag tycker ändå de är så härligt att skriva ner vad jag gjort om dagarna osv.
haha min blogg är nog inte den intressantaste ni läser .. men jag skriver så som jag skriver och ja de blir så som de blir ;)
har ju funderat och ska nog börja skriva ibland , lite kommentarer skadar ju aldrig heller .
ville bara säga att på sommarlovet så förstår ni nog själva att jag kommer bara skriva nån gång ibland ,  man vill ju bara njuta av det fina vädret och va med vänner !

idag så har inget speciellt hänt lr jo vi hade ju skola och jag fick lite skrattanfall dom sista lektionerna ^^ ajja , har man roliga vänner så har man!
och jag har suttit och funderat över 7:an för de är ju inte alls länge kvar bara några få skoldagar ,, och ja jag har tänkt på att jag kommer sakna vääldigt många .. typ alla! åhh .. men jag vet jag får bra klass när jag börjar 7:an

7C , de kommer nog bli bbäst (L)
men ändå .. dom andra klasskamraterna kommer man ju sakna också!!

för att tänka på nått annat så kan jag ju ladda upp några bilder , eftersom jag har sagt att jag ska bli bättre på det så här kommer några bilder:
jag o maja , hos henne
  
maja i Torsdags (?) sötsötsöt iaf!
  
nt den bästa bilden men 6D ni betyder obeskrivligt mycket!
      
fanny bjuder häär!
  
de kommer nog bilder från skolavslutningen på Torsdag .
men vi höörs , gör ett/flera inlägg imorgon så kolla dåå! ;)



Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards