Alla inlägg den 10 juni 2010

Av fanny - 10 juni 2010 21:55

hejsan §

nån annan som också har sommarlov ?
vissa hade igår & några imorgon också har jag hört .

de är sjukt härligt med sommarlov för man:

kan sova hur länge man vill
man kan bada & sola hur mycket man vill ( så länge inte regn inte syns till! )
umgås med vännerna länge osv.
jag bara älskar sommarloov (L)

tog inga bilder alls nästan på skolavslutningen :o
hahah men man njöt bara av sista stunden med 6D .. ni är otroligt uundebara!
ni förstår aldrig hur mke ni kmr bli saknade , ni va ÄR dom bästa <3
aldrig glömmer jag er .. !

ni kanske undrar hur de kommer bli med mitt bloggande nu när det är sommarlov?
jo , de är faktiskt så att jag kommer blogga ibland  .. när jag har nått att skriva om t.ex eller när jag bara känner för det eller får tid !
men jag kommer INTE lägga ner bloggen ,, bara om jag tröttnar och tappar massaa läsare .
men jag bloggar för att jag vill skriva av mig , dela med mig av mitt " liv "
ja jag gillar det på nått sätt :)
så sluta absolut inte att läsa min blogg , kommer som sagt göra inlägg ibland .

jag & min kusin , för bara ett tag sedan .
  
maja o ebba jagälskarer :*
  
ebba,eve,jennie o maja, ni är för undebara jagälskarer(L)
  

jag vet skulle ha tagit kort på mina skolavslutningskläder .. men maja tog bilder så hon skickar nog nån på mig så ni kan få se nån dag ;)

inlägget blev lite sent ,
men bättre sent än aldrig!

vi hörs nån dag , glöm inte att kolla min blogg då o då .. man vet aldrig när ett inlägg kommer :D
+ HA DE BÄST NU I SOMMAR OCH BARA NJUUUT !

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards