Alla inlägg den 22 juni 2010

Av fanny - 22 juni 2010 21:50

visst är de snyggt med gladiatorsandaler ? själv tycker jag iaf det ;)
jag har ingen aning om varför jag inte köpt såna!
hehe .. för kolla på dom liksom , gaah.. (a) fannyvillhaa!

dom vanligaste färgerna är vit,brun & svart tror jag (?)
jag har fastnat lite för bruna på nått sätt , vilken färg tycker ni är snyggast?
och vilken tycker ni jag ska köpa ? :D

  

Av fanny - 22 juni 2010 21:47

fick en fråga i förra inlägget ang. leopardtoppen
så tänkte svara på frågan!

Skitsnygg, vad kostade den? Älskar leopard mönstrat! :D

svar: den kostade 149:- 

Av fanny - 22 juni 2010 19:27

hejjhej ,
ledsen för att jag inte gjort nått inlägg idag .. som sagt så finns det andra saker att göra än att blogga ( speciellt nu på sommarloovet när man bara vill njuta o va med vänner! )
men ni ska veta att bloggen ska jag ha kvar och såklart så kommer ni få minst ett inlägg varje dag .
men dom dagarna jag är bortrest så blir det tyvärr ingen uppdatering !
för om ca 1 vecka så ska jag iväg till Möllusund men de kan jag säga mera om sen.

dagarn har varit great! :D
varit med ebba vi har läst julia&pet's tidningar,gått på stan och suttit vid datan.
ni vet ett inlägg som jag gjorde igår/förrigår inlägget som heter: Gina Tricot
så visade jag lite plagg som jag tyckte om , då kan man se e " luftig,kort "
topp  med leopard mönster.. jag va tvungen att köpa den för den va så snygg!
blir nog en ny favorit för mig (L)
här får ni en bild på den:  
visst är den snygg? (a)


Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards