Alla inlägg den 5 juni 2010

Av fanny - 5 juni 2010 19:40

hejsan! ;)

ja nu har jag packat klart , om jag inte har berättat det så ska våran klass 6D åka på klassresa till boda borg i Oxelösund :DD kan de bli bättre?
vi ska sova över oxå så kommer nog blogga på måndag kväll eller tisdag .
har packat o packat , tog oxå med bikini ( den nya ) för man vet aldrig tänk så blir de skönt så man kan ta ett dopp ? årets första blir det isf ;o
tyvärr så orkar jag inte ta kort på bikinin ni får nog se den längre fram i bloggen .
jag lovar att berätta om bodaborg på måndag/tisdag .. och nårra bilder maby?
vem vet ;)

ajja, nu ska jag ta en dusch .. sen ta en macka kolla på tv , måste ju sova nånting vid  10 ungefär (?) för måste ju gå upp vid halv 7 ' suck '

hoppas ni får en bra söndag imorgon förresten , jag kmr iaf ha den bästa söndagen (a) , nämen hahha längtar galet mkt!

nu ska jag sluta skriva för ikväll , puus :*

Av fanny - 5 juni 2010 12:27

halloj :)

vid 1 kommer nog eve hitt med sin cykel , för vi ska minsann cykla till tuna park .
men de är nt alls en lång bit , lagom typ ;)
jag ska försöka leta efter : en bikini , hudfärgade thights , skolavslutningskor ( om jag hittar skolavslutningskor , så ska jag åka med mamma nån dag och köpa för hon ska betala dom , hihi de lova hon! ) :D
de där lätt lite knäppt .. -.- ,   jag älskar min mamma (L)
men de gör dom flesta ,, hoppas jag !

kommer såklart bild/bilder på det jag köpt .. vi höörs ! :*

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards