Alla inlägg den 29 juni 2010

Av fanny - 29 juni 2010 21:41

halloj på er :))

ber om ursäkt för att det inte blev nått inlägg igår , sry!
dagen har spenderas med eve <3 , vi har gått på tuna och jag hittade minsann 5 tröjor och en " palett " ögonskuggor ( trordeheterså! )
ni får bilder här nedanför på de jag köpt ,skriv gärna vilken tröja ni tyckte va finast:
en vit puff ärmad t-shirt , från bikbok
  
ett blått/turkost linne utan band , från bikbok
  
en mörklila t-shirt med en rosett på , från bikbok ( på bilden ser den ut att vara nästan svart! )
  
En gul/vit randig tröja, från cubus .. mitt första gula plagg i garderoben men jag diggar den här tröjan, skön att ha då det blir lite kallare på kvällen!
  
ett lila "linne/t-shirt" från H&M .. den ser ganska mycke ljusare ut i verkligheten
  
och slutligen mina ögonskuggor från Kicks
  
bilderna blev kanske inte dem bästa , men tog mig iaf tid att ta dom och hoppas ni blev nöjda! ;)

vilken tröja tyckte ni mest om? svara gärna i kommentars fältet! :)

puuus :*

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards