Alla inlägg den 15 juni 2010

Av fanny - 15 juni 2010 21:44

Hejsan! ;)

ja .. nu kommer ett litet inlägg , haha kul va?
ska försöka hålla uppdateringen så bra som det går
men som sagt man vill ju njuta av sommarloovet men , inlägg ibland oså ska jag försöka fixa!
och jag ska säga att det är sjukt tråkigt att visa har lagt ner sina bloggar o visa funderar på det! :(
jag styr inte andra folk , men jag tycker de är väldigt kul att läsa bloggar & själv göra inlägg som kanske inte är de mest intressantaste men dom funkar iaf hoppas jag :)


idag har jag varit med eve min bästavän , en av dom undebaraste människorna på denna jord :*
ni går miste om något om ni inte känner henne , jag älskar henne iaf! (L)
( som vän såklart! )

vi satt vid datorn , cykla till slagstaglass , gjorde våran speciall mat m.m

här kommer nåra bilder när vi va på slagstaglass:
våra glassar: min till vänster daimsnäcka & eves till höger chokladsnäcka
  
eve när vi satt ute o åt glass
  
sen blev de lite kallt så då gick vi in, jag mumsar lika mke iaf ^^
  
jag igen , man får bjuda på sig ibland!
  
eve, sjukt fin!
  
de va lite bilder från idag,´jag har ju sagt att jag ska bättra mig med bilder
o jag gör mitt bästa!

förresten om ni inte märkt så finns det en röstning på höger sida
om hur jag kan förbättra mig blogg , rösta gärna vad du tycker :)

nu ska jag dra & läsa min tidning som har kommit idag o äta líte polka/choklad

ni får ha de bäst så hörs vi :D

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards