Alla inlägg den 16 juni 2010

Av fanny - 16 juni 2010 16:57

Tjeenare! ;))

va på extra bra humör för visst har vädret blivit bättre , än de va i förrgår t.ex ?
så jag o eve åkte till parken badet för att sola & bada såklart (H')
de va mysiigt!
har kommit hem för ett tag sen , vi cyklade minsann vet vi är nyttiga * stolt *
haha nejjdå! men aldrig fel att cykla ditt faktiskt ? för de är inte så långt .

ja nu ska jag bara ta de lungt , är sugen på milkshake .. nt för jag kan göra det :o , men haha med lite hjälp så går det nog!
så kanske blir en milkshake för mig , och läsa min tidning som kom igår .
jag läste inte så mke igår elr jo , men inte hela .

juste fick en fråga igår:
vilken tidning preminurerar du på ?
svar: jag preminurerar på Julia , tror dom flesta vet vad det är för tidning .

för dom som inte vet så är det en " tjejtidning " med tips , tävlingar ibland så man kan vinna saker , roliga gåtor m.m

vi hörs! :*

   - hihi  ,hittade en liten parken badet skylt .. eftersom jag inte tog några bilder där .

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards