Alla inlägg den 24 juni 2010

Av fanny - 24 juni 2010 21:54

ja , kan ni se nått nytt i bloggen ? * fniss*
japp såklart headern!
haha jag sa att jag inte skulle gö nån ny , men ja .. nu bara kände jag för att gö nån som va rätt enkel , inte redigerad ,en helt " vanlig " sån där .. som jag hoppas att jag inte kommer tröttna på så snabbt!

men ja nu vill jag ha eran åsikt , ska jag ha den som jag har nu lr den förra? ;)

Av fanny - 24 juni 2010 19:11

Kolla vilka snygga skor vems kan dom vara? hm ... MINA :D

nya skor , visst är dom snygga ? de tkr iaf jag !
dom kommer nog användas flitigt nu i sommar eller vad tror ni ?
jag har ju tjatat om gladiatorsandaler o här är dom , peerfekta (L)

  
HISS/DISS ?

Av fanny - 24 juni 2010 14:37

Jag har precis kollat på omröstningen som jag har haft en stund nu ,
och dem flesta ville att jag skulle lägga upp mera bilder .. och jo visst ska jag göra det ^^ , bara lite svårt när man nt har kamera . men de funkar att ta kort med min mobil oxå ( nt för att skryta! ) men den har bra megapixel :p

och sen ville ni att jag skulle ha mera frågestunder ,  och klart jag kan ha det!
alltid roligt att svara på era frågor och få se vad ni frågar/vill veta ^^
kommer nog ha en frågestund nästa vecka , precis nästa .. på onsdagen lr torsdagen . för de är så att nästa vecka så ska jag åka till västkusten (a)
på torsdagen o stannar där ungefär 1 vecka o 3 dagar tror jag :p
så de passar ju bra för då kan ni fråga frågor medans jag är borta och så svarar jag när jag kommer hem från västkusten ! ;)
visst låter de bra? : DD  men kan berätta mera om de sen innan jag åker!
en bild på stället där vi kommer/alltid är!
Mollösund heter de (L)

  

Av fanny - 24 juni 2010 11:38

hejsan !

ja .. igår blev det inget inlägg , sorryy!
men kan berätta lite snabbt om gårdagen , va då med eve,jonna&malin de va läänge en man va med dom så de va riktigt skojjsigt (a)
vi kollade på 3 filmer,badade,va ute mm.

ska nog iaf ut o sola idag tror jag :)) hihi sen får jag se!

men gör ett inlägg senare .. puuus ! §

tyvärr ingen bild , känner mig för ful för att visa mig just nu .

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards