Alla inlägg under juni 2010

Av fanny - 20 juni 2010 20:30

tjenare !

här får ni en bild på mig från nu typ , ska ta en glass och " tjocka mig "
framför tv:n xd

    

syns imorgon ! :**

Av fanny - 20 juni 2010 18:07

är inne och kollar på gina tricot's hemsida , dom har väldigt mycket snyggt
här är lite av det som jag har" fastnat " för


söt ljus lila blus

leopard tröja
   
rosa tunika/klänning
   
    
blommig söt väska
  
lite av det jag gillade, vad tycks ? ;)

Av fanny - 20 juni 2010 15:11

hej!


jo .. vädret är jättedåligt idag med , riktigt piss väder rent ut sagt .
vaknade vid halv 1 :o , men låg kvar till halv 2 kvart i 2 nånting ( somnade om )
sen gick jag upp tog en dusch , och nu ska jag alldeles strax äta mat xd
och sen ska jag kolla på nån film , riktigt film väder .. mysigt att kolla på film när de regnar .


mys outfit idag:
mjukisbyxor
linne
kofta


ljuset på bilden suger, jag bjuder på den!


  

Av fanny - 19 juni 2010 13:16

godmorgon/godeftermiddag kanske man ska säga ist!

har kännt mig helt trött o seg idag :o , så de blir nog en lugnt dag bara ta de lungt känner jag .
vaknade ungefär vid 11 tiden(?) om jag minns rätt ^^
men jag har bara ätit frukost och sedan legat i sängen , känner ingen ork att göra nånting . men lite saker ska iaf göras!

saker som jag ska göra idag:

* duscha
* kanske städa rummet -.-
* sy min " tunika " fixa till den lite .
* måla ett till lager med färg på naglarna så de håller bättre!
* sen läsa lite gammla julia tidningar ! ;))

vet ni vad jag är typ läng beronde , elr haha har varit de nu ett tag
fråga min inte varför :o
men jag känner mig så "liten" för lixm jag är 96:a och 1.55 1/2 när jag mätte mig nyss .
koortis jag är!
men jag tänkte att jag ska komma ihåg att mäta mig i slutet av sommaren för att se hur mycket jag har växt .. de ska bli intressant hih :)

men nu ska jag ta ett skönt bad , vi hörs senare ;*

  

Av fanny - 18 juni 2010 19:31

som jag sa så skulle jag fota om jag hade hittat nått på stan .
hittade lite " nödvändiga " saker som man kan behöva bara :)


svart & vit nagelack från kicks
och gråa hårnålar ,


nu ska jag börja måla naglarna, varannan svart & varannan vit .. hur tror ni de blir ? ;d


vi höörs :*  

Av fanny - 18 juni 2010 12:09

hejhej!


jag mår bra bara att  humöret sänks ju lite när vädret är piss -.-
blir lite irriterad för ,
hallå vart är solen ? vart är sommarvärmen ?
som igår t.ex då var det den finaste dagen på hela sommarlovet (a)
men man får väll tänka: efter regn kommer sol !
om jag sa i rätt ordning , hihi ;d
jag har sovit väldigt bra idag faktiskt , har haft lite svårt med det på typ dom sista dagarna :/
vet ni vad?
när jag vakna så hörde jag mamma o filip ( min bror ) typ stå o prata om nån fågel , så jag gå ner och gissa vad?
vi har en fågel en skata tror de stavas så ;p o den är typ helt vilsen och flyger runt i vårat växthus o ingen vågar gå ut haha snacka om panik! :o
men nu har den nog flygit ut * pust *




ska iaf va med ebba o maja , och vi ska gå på stan en stund! :)
om jag hittar nått så får ni se kort på det , juste ska komma ihåg att kolla efter svart nagelack !!


men vi höörs , puus ;*
bara för att jag är snäll så bjuder jag på en bild som jag tog för bara nån minut sen . P.S har typ inge smink bara mascara o lite puder  !


  



Av fanny - 17 juni 2010 22:04

hejsan! :))

har precis suttit och försökt få till en header som jag är ganska nöjd med.
hur tycker ni headern blev ?
släng gärna en kommentar!
haha fast jag kommer säkert ångra mig och göra nån ny om nån vecka elr så , haha skulle inte förvåna mig ^^
men ska försöka hålla mig till den här headern ett tag , så de inte blir så rörigt att jag byter header ganska ofta .

ajja , det här inlägget blev inte de intressantaste .
men nu ska jag cheka tv , vi hörs :**

Av fanny - 17 juni 2010 17:51

hejhej! .. ni läsare som läser min blogg nu på sommarloovet ;)

jag har ett litet problem , jag vet inte alls vilket nagelack jag ska ha just nu !
för visst är det snyggt att ha nagelack ? speciellt nu på sommaren tycker jag .
senast jag hade nagelack var för nån vecka sen tror jag , då hade jag ett mörkt rosa ( serist , hur de nu stavas ) Deepend va märket , de nagelacket hållde väldigt bra ungefär 4-5 dagar :)

färgerna jag tycker är snyggast på nagelack är: ljusrosa, mörkrosa ( serist )
& svart! 
fast jag har inte haft svart nån gång , fast jag har tyckt de har varit snyggt .. hehe skulle nog vilja ha ett svart nagelack känner jag! ;)
men ja , de får jag ha på minnet så jag kan köpa de nästa gång jag ska iväg på stan/tunapark .

vilket nagelack tycker du är snyggast? vilken färg alltså !
skriv gärna i en kommentar vilken färg på nagelack du tycker är snyggast/vilket du använder mest .

  

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards