Alla inlägg under september 2010

Av fanny - 28 september 2010 15:33

hej !

hoppas eran dag varit bra ! .. min har faktiskt varit rätt skön :D

först så hade vi eng .. inte så kul -.- 
sedan slöjd, har syslöjd den här terminen och ja .. de är ganska OK . 
sedan SV .. typ jobbade inte så mycke ? eller jo sådär , haha :)
sedan lunch och efter det BOWLING! haha , de gick väll sådär .
va me jennie,crille & jesper gr , fast de va ok :)
bra att du va me jennie ♥

sedan tog
vi bussen hem , hoppade av själv .. för maja hade spelning så hon skulle tillbaka till skolan igen.

har bara kollat lite på tv,datan & ätit en supergod fralla .. haha om ni bryr er.

bjuder:

     oredigerade .

vi hörs :*
fråga nånting i frågestunden så är ni så söta !

Av fanny - 27 september 2010 20:11

nu har precis idol börjat , ska ner och hämta en glass i pausen .
Jag gillar mest Olle & Linda :)
fast alla är ju jätteduktiga ♥

vem/vilka håller ni på ?
alltid roligt att veta era åsikter .

Av fanny - 27 september 2010 17:06

haha , ojdå inte caps lock på alls ... nejnej ;)

nämen tänkte bara säga att det inte alls skadar om ni frågar mera på frågestunden , som ni hittar några inlägg mera !
hih , då gör ni fanny lite glaadare .

Av fanny - 27 september 2010 16:59

haha , har igentligen inte nånting att skriva typ :)

sitter just nu & kollar på tv , mtv haha världens bästa kanal typ ! :D
de är riktigt awesome o: för jag kollar på typ ett program där typ jessica simpson är med i , och dom gjorde en makeover på en tjej som hade " hudproblem " oså .
hon blev så himla vacker!

nån annan som gillar att kolla på mtv ? :)

Av fanny - 27 september 2010 07:43

nu ska jag bara packa mina idrottskläder , göra det sista .. och sedan cykla iväg till skolan.
hinner inte visa dagens outfit nu på morgonen , vi hörs senare !

P.S glöm inte att fråga i frågestunden , bläddra ner lite så hittar du " frågestund inlägget"

Av fanny - 26 september 2010 19:37

idag så gjorde jag och maja kladdkaksmuffins , så himlans gott! :D
älskar när man precis tar ut dom ur ungen och sen äter dem med skedd för att dom är sådär extra kladdiga!
haha , men måste ha tålamod & vänta ett tag .. tills dom stelnar lite eller hur maja ? <3
hehe .. ska snart kolla på ensam mamma söker .

och det är bra för imorgon kommer jennie till skolan, saknar dej §
och eve & maja träffar jag ju också såklart alltid lika undebara!

glömde mobilen hemma , haha klant :(

men såhär såg dom typ ut , fast godare!
  

Av fanny - 26 september 2010 11:17

Godmorgon :)

nu ska jag ta en dusch & fixa till mig .

hejdå så länge  ♥

Av fanny - 25 september 2010 21:27

Frågestund!

fråga precis vad ni vill , svarar på allt :)
frågestunden kommer hålla på några dagar .. så det är bara att börja fråga!

  

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards