Alla inlägg under september 2010

Av fanny - 12 september 2010 15:03

Jag har så himla lust att köpa en mjukisdress .. dom är ju bra på alla sätt.   bild från google .


haha .. dom är ju sköna,ser söta ut & dom är så snygga i alla olika färger! :DD
Har bestämmt att jag minsann ska köpa en mjukisdress nästa gång jag ska och shoppa .


Vad har ni för färg på eran mjukisdress om ni har? Eller vilken färg tycker ni är snyggast?


måste ju ha lite förslag ;)



Av fanny - 12 september 2010 10:42

Hej !

Har kanske inte berättat att vi håller på att " göra om " mitt rum ? :)
de är så att min brorsa filip & jag ska byta rum , så jag får hans och han mitt .
och så får vi ny tapet osv. häärligt! ..

så idag ska min tapet fixas klart oså .. sen om vi hinner möblera mitt rum klart idag så tänkte jag lägga upp bilder , så ni får se hur mitt nya rum blev ;)
visst låter det bra ?

nu ska jag ta en dusch och fixa mig , vi hörs senare!

Av fanny - 11 september 2010 19:52

tänkte visa några av dom som jag tycker är bäst hitills i idol:




dom 2 som jag tycker är bäst .. hehe :)


måste också bara säga att Sebastian Krantz oxå va bra , så jäkla söt!

vilka/vem tycker ni har varit bäst såhär långt?

Av fanny - 9 september 2010 21:47

Har kommit hem från dansen för ett tag sedan , hehe .. känns bra att dansa! :D
har duschat,kollat igenom matten ( eftersom vi har "läxförhör/prov" )
imorgon på matten .
tyvärr så missade jag idol :(
eftersom dansen va till halv 9 och sen skjutsa vi hem eve .. och skulle sedan duscha!
menmen .. de gör inte så mke , dansade hellre.

har suttit o lyssnat på den här låten:
som vi har på dansen  ♥


Av fanny - 8 september 2010 22:15

  

Av fanny - 7 september 2010 19:26

Fick en supergosig stickad sjal av min bästavänevelina taaack♥
försenad födelsedags present , hih hon är så söt!

här får ni en bild , inte  den bästa .. men den duger nog:

  

nu ska jag ta en dusch , hejdå så länge :*

Av fanny - 7 september 2010 18:22

Skolan idag va helt OK , vi hade massa med lektioner .. haha!
och på spanskan gick de väll sådär , hehe skulle pluggat litelite mer känner jag nu :/

efter skolan va jag med maja en stund , vi satt lite vid datan oså ^^

ikväll blir det IDOL :DD
nån annan som också ska kolla ?

  
sumpbild

Av fanny - 6 september 2010 19:59

jag vet att det inte har blivit något inlägg tidigare idag! :(

men .. haha så kan de bli ibland .
vi har fått läxor den här veckan: Spanska,No & Matte :s
det suger!!
spanskan är till imorgon , så de blir att plugga på dom lite senare .

nu ska jag kolla på tv , sedan ta en dusch & plugga lite spanska glosor!

syns :*

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards