Alla inlägg under september 2010

Av fanny - 5 september 2010 13:34

Tidigare idag vid 11 så åkte jag,pappa & fille go kart .. riktigt kul om ni frågar mig :D
iaf banan som vi körde på i Eskilstuna !

snart kommer släkten för att fira oss ;) hehe .

här får ni min outfit som jag ska ha på mig , eller ja HAR på mig :
  

Av fanny - 3 september 2010 19:20

Har precis kommit hem från en resturang vi va och käka på , mysigt! :)

och vi fick våra presenter efter skolan fick: " tunika " från gina tricot som ni ser på bild längre det på mig , ett rosa linne som man kunde ha under tunikan , ett brunt lite större skärp ( gillas :D ) och 1000 kr ;)

och sen på söndag så ska jag pappa och filip åka och köra go-kart .
hehe , whis me good luck! :D ( min engelska är bäst , lr nt ;o )

  
bilden blev inte den bästa , men får duga!

Av fanny - 3 september 2010 07:39

Nu sitter jag här och ska strax dra till skolan .

Och de är min födelesedag idaag :DD haaha!
men i vår familj brukar vi alltid fira efter skolan , för pappa jobbar osv .
så .. då ska vi fira senare ;)
och på söndag kommer släkten !

nej , nu måste jag skynda mig pushej:*

Av fanny - 2 september 2010 20:57

Hej !

har precis kommit hem , har varit och provat på att dansa street jazz ;)
i like it! fast .. de va lite svårt oså ibland .
Så jag och evebästavän ska börja i street jazz på torsdagar :D

nej , nu ska jag ta en dusch så jag känner mig fräschare & kolla på tv .

  

Av fanny - 1 september 2010 20:06

Nu ska jag äta " fruktsallad " och kolla på fångarna på fortet! myys ...
de är ju final!
haha fast längtar tills säsong 2 , för då är bloggarna meed :D

ajja, pushej:*

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards