Alla inlägg under september 2010

Av fanny - 14 september 2010 16:59

japp .. nu har jag varit lite duktig och damsugit mitt nya rum ;)
haha , fast filip's säng stor mitt i mitt rum .. men ja den ska vi flytta bort imorgon också!
så förhoppningsvis kommer mitt rum bli klart imorgon!! :D
bara för att de är föräldrar möte i 2 HELA TIMMAR :OO
oshit säger jag bara!!  haha .. och jag kan ju inte liksom börja och bära runt på allting så då blir rummet klart imorgon ist .

ikväll blir de tv .. idol ;)

pushej!

Av fanny - 13 september 2010 21:52

hej , eller ska jag kanske säga godnatt ? :o

är så sjuuukt trött även fast klockan inte är så jättemycket .
men ajja , man har väll sina " trötta dagar " .

så nu ska jag bums hoppa i säng och sova sött , haha ;)

haha det här är typ jag nu:
  

vi hörs imorgon!

Av fanny - 13 september 2010 19:52

hej!

ber om ursäkt för lite dålig uppdatering idag :/ .. men så blir de ibland!
+ de blir lite krångligt nu med bilder också , när de är stökigt hittar inte min överförningssladd osv .
så bilder kommer ksk imorgon!

mitt rum är klart tapetserat :D men .. de är stökigt med massa damm osv.
MEN DE BLEV AS FIIN !!
haha .. bilder kommer imorgon kväll när vi har fixat klar :)

nu blire tv

Av fanny - 13 september 2010 16:06

Är hemma från skolan , haha eller har varit de nu ett tag ;)
vi slutade 5 i halv 4 -.- seg dag!

haha fast man har ju sina vänner där (a)

är lite smått irriterad för att jag inte fick se mamma mia igår :((
pappa skulle SÅKLART se sporten , fy säger jag bara!
och jag vet vi är så knäppa så vi har bara en tv .. punkt slut.


nu ska jag fixa lite jucie & en macka och sedan slänga mig i soffan för att se på tv !

vi syns senare .

Av fanny - 12 september 2010 22:06

Nu ska jag borsta tänderna och tvätta bort sminket .
Sedan ska jag hoppa in i " min så kallade säng " .. sover ju på soffan -.-
när mitt rum renoveras!
haha men tur att man har en skön madrass på soffan och ett jätteskönt täcke♥
+ massa kuddar! haha vad man måste detaljera här .

Godnatt , sov sött så hörs vi imorgon♥

Av fanny - 12 september 2010 19:49

nu blir de strax tv dags ;)
ska hoppa upp i soffan med kex,ost & te .. mysigt!

först blir det att kolla på ensam mamma söker som börjar idag .. ska se det me mamma .
Sedan blir det mamma mia som går på tv vid 21:00 har sätt den på bio men den är såå bra ♥ nån annan som också ska se ?

   +   

blir ett godnatt inlägg sen kanske !

Av fanny - 12 september 2010 19:37

är så otroligt trött på min header -.-
haha!
men helt ärligt , har suttit och stirrar på den och hela min blogg .. den ser så " enkel " ut , helt ofin ut .. usch nej :(
hehe men har ingen alls ork att hålla på och fixa med det nu!


så får ta tag i det .. senare i veckan när jag har tid & ork , i promise! ;)
känns roligare att blogga när man själv är nöjd med bloggen .
så ska försöka gö lite ändringar senare i veckan .



Av fanny - 12 september 2010 19:22

Har besluts ångest .. nu till hösten alltså lite längre framåt så har jag börjat funderat på om jag ska tona mitt hår brunt ?
för har funderat på de ett tag , för när jag sist var hos frisören så tyckte han att jag kunde tona mitt hår brunt .. alltså typ ljus choklad brunt med slingor !
och yyes , visst låter de rätt snyggt? :D


så nu vill jag gärna ha eran hjälp!
tycker ni att jag fortfarande ska vara blond som jag är nu?
eller göra en liten förändring och tona håret chokladbrunt med slingor?

skriv gärna i en kommentar!
PS .. alltså längre fram i höst , haha måste ju smälta tanken först!


  

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards