Alla inlägg under augusti 2010

Av fanny - 8 augusti 2010 12:57

Har fixat mig , klätt på mig osv 
Nu ska jag bara äta alldeles strax ,
sedan drar jag iväg och träffar Maja o Jennie ♥
  

vi hörs senare !

Av fanny - 7 augusti 2010 18:40

Jennie har skickat bilderna som hon tog idag , hon har systemkamera vettnii .. visst blev ni avendsjuka (a) ? haha .. hon är sjuktbra att ta kooort !



jag 


sne bild på mig , ;p


oshit .. kolla på mig -.-' till höger! 


jag och ebba ,

   
jag

jag & ebba


haha jag gör nån grimas , kolla mitt ansikte xd


jag i profil , bilden är sne .. men ni får vända på huvudet .



hehe , jag o ebba


haha ... lite smått söta vi är ! (:


   
bakifrån ,

så de va bilderna ! 

jennie och ebba jag älskar er <3

+ maja såklart älskar jag dej med .. synd att du nt var där !
                          

Av fanny - 7 augusti 2010 17:42

Vi va som sagt på Lager157  hittade bara ett linne och solglasögon .
De fanns inte så mycket som jag gilla .. allt faller inte alla i smaken ^^ .

   snyggare på !

  

grått linne ,

Av fanny - 7 augusti 2010 17:34

haha alltså med " sött folk " menar jag såklart; jennie,ebba o maja :D

Tyvärr så hann jag inte göra nått inlägg i morse , hehe .. hade bråttom !
skulle träffa maja i " korsningen " som vi kallar det .
Sedan gå mott jennie , vi typ tralade runt osv. 
sen satt vi ett bra tag i en lekpark och snacka om allt mellan himmel & jord.


sedan skulle maja iväg , HOPPAS DU HADE DE BRA ! :D
vi saknade dej .

sedan kom ebba lite senare , vi tog typ kort me jennies systemkamera .. lr ja jennie tog kort ! hihi .. ska sno nårra kort från jennie sen  ... om jag får (a)

har kommit hem för ett tag sedan , gick tillsammans med ebba hem :) .

  

jennie , mina och ebbas skor .

Av fanny - 6 augusti 2010 21:12

Är nu hemma från Hälleforsnäs, eller ja har varit det ett tag .
Tyvärr så orkar jag inte skriva om vad vi gjorde där också .. haha ,
jag gör det imorgon istället !

nu ska jag logga in på spotify och lyssna på musik , förresten är de bara jag som gillar Melissa Horn ? ;o svar: ja , typ ?
nämen , hennes texter .. (a)

ciao så länge ♥

Av fanny - 4 augusti 2010 21:28

Har precis tagit ett skönt bad och tänkte nu göra ett inlägg till er , hihi ♥

som sagt så åker jag me mina kusiner malin och fia ( sofia! ) till Hälleforsnäs i morgon .. och de ska bli väldigt kul ;)
kommer inte göra nått inlägg imorgon på morgonen heller , hinner inte det .
för våran moster kommer och hämtar oss vid 11 tiden -.-' oshit , måste sätta på väckar klockan !
vi ska sova över där , så vi kommer hem på fredag nån gång . vet inte vilken tid !
gör såklart inlägg på fredag .. men tyvärr inte imorgon . 

haha ni klarar er ! :D

love you all .  ♥

Av fanny - 4 augusti 2010 15:24

yees , sol och 20+ nice va ?

så nu tänkte jag sätta på mig shorts och ett linne , och sedan ta min bok och läsa på altanen !  mysiigt (a) ..


filmen som jag såg tidigare idag: mona lisas leende .
den va bra tyckte jag faktiskt ! :D

men nu ska jag uppskatta värdet och gå ut  och läsa som sagt .

Av fanny - 4 augusti 2010 13:16

jag gillar inte vädret när de är såhär -.-' , molningt,dystert osv.


så jag tänkte kolla på en film : mona lisas leende  .
vi köpte den här om dagen .. hm , den verkar sådär :/
men jag ger den en chans .


   


nån som har sätt filmen ? .. hur va den tycker du ? ;o

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards