Alla inlägg under augusti 2010

(Y)

Av fanny - 22 augusti 2010 12:52

låten är sjuktbra .. är lite beroende ;oo
ta och lyssna själva!



Vad tycker ni om låten ?

Ny!

Av fanny - 22 augusti 2010 12:29

Har kommit hem från tuna park , va och kollade på såna där tröjor på gina tricot .
Och tyvärr så hade dom inte vitt tröja med H eller svart i min storlek :(

Men då provade jag den här och jag gillade den :D
haha så jag fick den då!
blev nööjd :)

  

Av fanny - 21 augusti 2010 21:35

Har precis kommit hem från en skön kvällspromenad med mamma och pappa .
Det känns riktigt skönt att få gå ute i den sköna luften ! 

Passade då på att ha mina nya idrottsskor som jag ska ha på idrotten , dom sitter perfekt :D

men nu ska jag kolla lite bloggar och lyssna på musik .

vi hörs imorgon söta läsare

Av fanny - 21 augusti 2010 12:06

Har precis städat mitt rum .. haha gjorde typ allting: dammade,damsög,moppa.
haha är helt sut -.- .. nämen de känns bra efteråt!

Snart kommer evebästavän <33
vi ska vara hos mig .. vi har väll kul som vanligt! ;)

Här får ni resultatet av igår när jag klippte mig:
Toppade lite , och slingade lite ljusa slingor!

  

Av fanny - 20 augusti 2010 22:56

Bloggar mera imorgon .. då får ni en bild på hur håret blev , dagens planer och lite mer :))

godnatt , söta läsare!

Av fanny - 20 augusti 2010 12:29

Ska alldeles strax till frisören .. sedan träffa maja!
Visar resultatet sen ;)

ciao så länge!

Av fanny - 20 augusti 2010 11:08

haha .. ska nog inte gö " Gissa kändis " igen , för de va bara 1 som kommenterade.
Och de va rätt svar: Jennifer Lopez !


Grattis jennie , du hade rätt! :D
och här kommer länkningen .. jag länkar då din & malins eftersom du inte har en egen . http://justindrewlover.bloggplatsen.se


här nedanför ser ni att de va Jennifer Lopez
  

Av fanny - 19 augusti 2010 21:49

Nu sitter jag och kollar runt lite på bdb,bloggar .
har inget speciellt för mig faktiskt .. tror jag ska kolla på tv efter att jag skrivit det här inlägget .

Imorgon ska jag klippa mig .. resultat på det kommer nog!
och sedan ska jag träffa maja :)

ni har inte glömt att det finns en " frågeruta " på höger sida va?
bara att fråga på !

har också en ny kategori .. outfits :))
eftersom jag ska försöka visa min outfits varje dag , om jag hinner!

  
bild som jag fixade idag .

puuus , hörs imorgon!

ni får gärna kommentera mera ... (a)






Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards