Alla inlägg under augusti 2010

Av fanny - 10 augusti 2010 18:45

åhh .. blev lite smått överlycklig när solen kikade fram (a)
så tog mina solglasögon, en handduk + min julia tidning som kom idag .. och la mig på gräset och solade , HÄRLIGT ! :D

tidigare idag har jag varit me maja , men nu har jag lite smått tråkigt så ska nog leta fram en bra film att kolla på !

Av fanny - 10 augusti 2010 15:55

Har pratat med mamma o pappa , så jag och min bror kanske ska byta rum till hösten! :)
jag tycker iaf att det låter som en strålande ide .. för skulle vilja göra om i mitt rum .
så jag hoppas verkligen att det blir så att jag och min bror byter rum! :)

här kommer 2 exempel på rum som jag tycker är fina ( inte som jag kanske kan ha men som är fina! )


    







Av fanny - 9 augusti 2010 17:52

  

Nu tänkte jag tipsa om den här parfymen som heter: Alyssa Ashley Vanilla .
Jag har haft den ett tag nu , men börjat använda den rätt nyligen .. och den luktar vanilj som man kanske förstår för den heter ju Vanilla .

Den är jättebra om man inte vill lägga så jättemycket pengar på en parfym den kostar ca 100-150 .

Rekomenderar den verkligen !

Av fanny - 9 augusti 2010 17:27

Nu har jag jag limmat på lösnaglarna som jag köpte idag !

här får ni en bild:

 
hiss/diss? 

Av fanny - 9 augusti 2010 11:37

Snart ska jag till tuna park me mamma ,
bloggar mer när jag kommer hem!

hejdå så länge  ♥

Av fanny - 8 augusti 2010 21:53

Nu har jag en fråga till er och jag hoppas att så många som möjligt svarar

Vad vill ni se mera på min blogg ?

♥ flera inlägg per dag

♥ mera bilder

♥ frågestund

♥ outfit's

♥ tips

Av fanny - 8 augusti 2010 21:24

  
EvelinaKotilainenBästavän! ♥

Din saknade människa , kom hem från finland! :((
Vi ska träffas så fort du kommer hem tycker jag!
Jag saknar dej sjukt mycket bästavän , iloveuu :*

  
JuliaJonssonBarndomsvän! ♥

Jag saknar dig jäättemyckeet .
Du är helt undebar , tur att vi ska träffas nån dag nästa vecka (a)

Jag kommer alltid älska dig julia !

 
JennieDenBäästa! ♥

förlåt om jag inte fick ta den här bilden :( .. men den är sjuktsööt på dig :D
hihi , vi va idag ... men man saknar dej iallafall din söta människa !
du kommer alltid med sköna kommentarer :d

ahmen du är bäst jennie , jagälskardeej sjuktmycket :**

  
Klass6D ♥

Jag kommer sakna er alla , ni va toppen !
i 7:an blire ny klass .. visst man får väll gö de bästa av situationen ,
några får jag ju ändå med mig .. så helt ensam blir jag ju lixom inte :p
men ni är speciella , undebara ♥

glömmer er aldrig !

Av fanny - 8 augusti 2010 18:10

  

Visst är sångaren Alicia Keys och Agnes Carlsson från Idol lika på nått sätt . 


  
Jonas eller " Basshunter " som sjunger botten anna och Idol Robin Bengtsson lite lika ?  

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards