Alla inlägg under augusti 2010

Av fanny - 13 augusti 2010 11:04

snart ska jag cykla iväg till eve , åhh de ska bli så kul o träffa henne! :DD

jag kommer blogga mera ikväll .. vi hörs senare.

  
bild från i vintras . ;o

Av fanny - 12 augusti 2010 21:53

har precis kommit ur duschen !

de va som sagt helt okej i malmköping .. mamma köpte lite saker i affären där min moster jobba och så fick jag oxå lite ;)
jag fick: en lila tvål som luktar jättegott (a) , en liten lila flodhäst som man har i vattnet när man badar ! ( luktar oxå jättegott ! ) , ett armband i lila (a)
hahaha mycket lila .. men de är min favvo färg .
och sist en liten söt påse med " äppel/kanel " karameller .. hehe gott .

vet jag skulle ha tagit kort på de .. me är sjuuukt trött ;o
fråga mig inte varför !

nu ska jag ta och kolla på tv .

hörs imorrn!





Av fanny - 12 augusti 2010 11:41

Vid halv 1 så ska jag med min mamma,moster och min kusin till malmköping .
för de är så att min andra moster jobbar i en butik där .. så vi ska va där lite ,
och bada kanske (:   om de nt är för kallt så badar jag nog .

Kan försöka att ta lite kort där .. så kan jag lägga upp bilder på bloggen !

just nu är jag väldigt glaad .... för jag sitter och chattar med min bästavän hon har äntligen kommit hem från finland !! wiihhooo  ♥
så de blir att träffa bästavän i helgen eller imorrn :D
troligtvis imorrn :)

vi hörs senare !

Av fanny - 11 augusti 2010 23:44

jag har märkt att det har kommit en ny sak på bloggplatsen ,
en " fråge ruta " på höger sida .. ser ni ?

det är bara att ställa frågor , t.ex: saker ni vill ha svar på , saker ni undrar om mig osv .

FRÅGA NÅNTING VET JA! :D

nu ska jag kolla ALLA bloggar som jag alltid kollar , sedan blire väll att sleepa  ♥

Av fanny - 11 augusti 2010 20:32

tidigare idag va jag o maja på slagstaglass (: .
haha de va kul som vanligt !

bara att jag skämde ut mig :$ 
2 GÅNGER TILL OCH MED :o 

första gång när jag drack cola ..jag hickade samtidigt när drack och colan lixom bubblade i hela halsen ni vet den obehagliga känslan ?
så då fick jag fnatt och försöka hosta upp det , kändes som om jag inte fick luft, så då böjer jag mig fram och försöker hosta upp det medans jag hickar emellan åt .. folk glodde O.o
men jag fick paniik !
hehe , sedan började jag små skratta lite ,, undra hur jag såg ut igentligen när jag blev helt galen ;o
så då började jag och maja bara skratta åt det :D

andra gången va när vi va vid tugummi automaten ni vet vid kön till där man köper glass?
då skulle jag stoppa i 3 kronor efter varann och inte kolla på tugummina efter att jag stoppat i 3 kronor och snurrat .
och gissa vad ? jag fick typ 5-6 tugummiinn (a)
så då säger jag med hög röööst: majamaja! jag stoppade i 3 kronor och fick .. ( så började jag ränka tugummina högt! )
alla i kön lixom kollade lite konstigt på mig kände jaag :oo

blev lite pinsamt när vi skulle gå förbi kön till cyklarna sen :$


majas glass till vänster: Kalassnäcka     min till höger: daimsnäcka

   
haha bild på maja när hon gjorde en stoor bubbla , slå den ni ;)  

Av fanny - 11 augusti 2010 14:54

ohnej .. gissa vad?

jag har hicka , visst det är inte så " jättejobbigt " sluta klaga tänker väll nårra .
men vadå .. jag hatar att ha det -.- ni ska höra hur låter när jag hickar !

har provat lite saker för att försöka " bota " hickan .. men de hjälpte inte ,
har :

* druckit ett glas med vatten

* blivit skrämd av maja

* hållt andan så länge jag kan

nån som kan nått annat knepp ? skriv gärna i kommentar !

* hiiiiiick, hiiiiiiiick  *  -.-' håller typ på så hela tiden nu ..

Av fanny - 11 augusti 2010 14:47

Fick en fråga om vilket märke jag hade på " lösnaglarna "

och märket heter: Feather Light
Köpte lösnaglarna på KICKS och dom rekommenderade det märket .
själv så tycker jag att naglarna funkar bra! :))
dem känns väldigt " lätta " om ni förstår vad jag menar .

   bild på naglarna , men dom ser finare ut i verkligheten !

Av fanny - 10 augusti 2010 23:10

sorry för att uppdateringen inte har varit den bästa idag .

tänkte bara göra ett snabbt inlägg , just nu sitter jag o kollar på cupcakes ;o
jag blir sugen !
kolla på dem .. dessutom är de i lila min favvo färg (a)

  

hehe , nä nu ska jag kolla lite bloggar tills jag blir trött ;d

syns imorrn!

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards