Alla inlägg under augusti 2010

Av fanny - 4 augusti 2010 12:18

nu ska jag sticka ner och äta frulle , min mage kurrar verkligen :o haha ..

ciao så länge !

Av fanny - 4 augusti 2010 12:03


De blir så att imorgon åker jag me malin och fia till Hälleforsnäs -.-'
haha de blev lite ändringar oså .. !


Nu rotade jag bara fram nått ur garderoben , blev ett par små vita shorts och en långärmad tröja .. grå med massa ränder i olika färger , ni vet nog vad de är för tröja .. som typ alla hade hela tiden förut , från ginatricot !
har inte haft den på evigheter , så sätte bara på mig den .


och vill tyvärr inte visa mig idag , fastnar inte på bild !



de fick bli en bild när jag smsar .   ( bilden är inte från idag )

Av fanny - 3 augusti 2010 17:19

Nu ska jag kolla på film , ni som undrar så ska jag kolla på Brudens bäste man !


Av fanny - 3 augusti 2010 14:33

Imorgon ska jag till Hälleforsnäs med mina kusiner Fia och Malin .
Min moster bor där så vi ska sova över hos henne , och kanske åka till Lager 157 då :)

Jag och Fia sitter just nu och kollar runt på lager 157 webbshop .. kollar på kläder som är rätt snygga , här kommer några exempel på kläder där ifrån som är i min smak:

  
Vit linne med text , snyyggt !!

  
svarta lite " glänsiga " leggings

  

ljusljus blåa " stuprörs " jeanse .

  
randigt linne ,

( bilden blev liten fast jag inte gjorde den det :S )

nån som varit på lager 157 nån gång ? ;)) 

Av fanny - 3 augusti 2010 11:42

Nu ska jag hoppa in i duschen , och sedan fixa mig .. får se vad jag hittar på sen!

hörs sen ;)

Av fanny - 3 augusti 2010 00:02

  

godnatt söta bloggläsare , även fast ni är få!
men jag älskar er ändå  ♥

hörs imorgon , då bloggar jag mer! ( eller idag för klockan är över 12 )

Av fanny - 2 augusti 2010 21:14

saknar ni nån riktigt mycket just nu ? .. då vet ni hur det känns för mig .
min allra bästavän är i finland och hon bara måste komma hem .. för jag saknar henne för mycket !! :(

  

kom hem nu .. iloveuu

Av fanny - 2 augusti 2010 20:15



 "Just gonna stand there and watch me burn, well that's alright because I like the way it hurts. Just gonna stand there and hear me cry, well that's alright because I love the way you lie .. I love the way you lie"

tycker mest om när rihanna sjunger .. har lite svårt för eminem , men har fastnat för låten (a)





Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards