Alla inlägg den 9 maj 2010

Av fanny - 9 maj 2010 19:58

hejsan ! :)

idag va jag med maja, som ni vet så har vi kollat på wallander vi kollade på:
klart på Skulden, Dödsängeln o sist Prästen .. man kan inte få nog :)
elr jo .. vi fick ju de , man kände sig ju inte lite film galen (?)
så vi bestämmde oss för att gå ut , så vi gick o lämna filmerna till jonna o malin .. sedan gick vi runt lite , och jag fick ju iden att vi skulle gå till glömsta dagis -.- haha men jag tycker om den där snurr saken som man springer på :D
så då gick vi ditt!
och bilder kommer ifrån dagiset :) elr ja nårra iaf!
för jag sa ju att jag ska bli bättre på att lägga upp bilder , så de kommer alldeles strax här nedanför .

här kommer bilderna:

man ser inte hela mitt huvud :o



haha , vad gör jag?
       
skrattanfall(?) jag tror det! 


den är lite suddig.
     

vi hörs i morgon, ni får ha de bbäst .. puss  

Av fanny - 9 maj 2010 14:04

hejhej! ;)

har precis kollat på wallander me maja , vi såg klart på Skulden som vi inte hann se klart i fredags o så kollade vi på Dödsängeln .. lite otäck om man tänker sig in i situtationen :/
men ,, alltid lika roligt att kolla på Wallander ( bara sätt 3 st men ändå )
och Beck .. dom är så spännande ;)
haaha , aa och de är ju typiskt maja o fanny att kolla på dom såatt !

meen ni får ha de bra, så hörs vi nog ikväll !



Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards