Alla inlägg den 26 maj 2010

Av fanny - 26 maj 2010 21:38

hejsan !

ja plugga , inte de bästa jag vet .. ahh de är så jobbigt .. har faktiskt tränat vääldigt mycket på SO eftersom vi ha so prov imorgon .
sen har jag oxå tränat lite spanska ganska svårt , va ju sjuk förra veckan när vi hade spanska så kan inte uttala orden osv. men ska ju kunna stava orden , men dom värkar aldrig vilja sitta kvar i mitt huvud !!
ajja , önska mig lycka till iaf ?

över till dansen , ja som sagt jag tog bussen o där satt eve vi snacka o va väldigt glada! sen kommer vi fram till Let's move i stan .
Vi går in i danshallen , och gissa vad .. vi är för nårra som ville prova på 5 st så dom " ställer in " så vi kan inte prova på ..
piiss !
hade sätt fram imot det!

men ja , då går eve o jag på stan ist gick runt i lite affärer.
letade efter skolavslutningsklännig , hitta ungefär en som jag kanske gillade ..som då eve provade , vi snacka om att ha likadana .. så vi får se .

jag vet jag sa i förra inlägget att det inte skulle bli nå mera inlägg, men tänkte va lite snäll o slänga in ett inlägg .. tyvärr så får ni inga bilder!
men ni klarar er väll ?

snart ska jag sova sjuukt trött!
heejdå    

Av fanny - 26 maj 2010 15:39

hejhej! ;)

hoppas ni mår bra , de gör ni nog ? när de är så fint väder !
men ja jag mår sådär ,, hahah ar varit rätt grining om jag ska säga så ;o
men ja , man blir ju så ibland xd
men nu är de bättre iaf! mår rätt bra ..
min skoldag va helt okej , gillar ju mest Onsdagar såatt ja!

snart ska jag iväg och prova på att dansa på Let's move med evebbästavän (L)
vi ska prova på: streetjazz om det funkar .

så nu måste jag käka sen tar jag bussen iväg , heejdå !
juste , kmr tyvärr inte kunna blogga mera idag eftersom jag har: spanska läxa tills fredag som jag inte tränat på , och SO PROV imorgon :/

  

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards