Alla inlägg den 12 maj 2010

Av fanny - 12 maj 2010 16:02

Hej ! :D

här kommer en låt , som jag lyssnar på just nu faktiskt .. rätt bra!
menmen , alla tycker olika .
de va bara min åsikt ;)

Lady GaGa - StarStruck


 

Av fanny - 12 maj 2010 15:33

hejhej ! §

hoppas ni alla mår prima bra ? , jag mår faktiskt rätt bra :)

kan ju berätta lite kort om skoldagen
vi började med sv då lyssnade hela klassen på Testamentet en ljud bok , som vi alltid lyssnar på onsdagar första lektionen -.-
sen jobbade eve o jag med våran vår text ! 
sen rast , o sedan no vi håller på med brobygget .. riktigt kul :D
sen lunch ris & kebabgryta gottgott .
rast , sen Elevens val .. då satt jag,jennie o eve o läste i en bok högt som man ska gö i en halvtimma! , sen kom Michelle in ditt , så då prata vi lite me henne oså . Michelle har sjuukt fint hår (a) , haha va tvungen att säga det!
sen när vi läst , så jobbade vi lite med vårdikter , o då kom även maja in o satt i grupprummet (y)
sen for vi ner till idrotten , körde en typ av bränboll ? elr nej inte precis .
men planen såg ungefär ut så , svårt att förklara :/ men de va iaf såådär!

senare ikväll blire tv :)
men vi hörs!

loove fanny :*


Av fanny - 12 maj 2010 07:23

Ja, som rubriken säger Godmorgon! :)

Jag har nu " fixat '' mig  , ätit frukost osv.
Så fick lite tid över  ,, så då tänkte jag gö ett litet inlägg !

Solen skiner idag med, så häärligt!
För man blir ju såklart på bättre humör då , iaf jag när solen skiner :)
och idag är det sista dagen på den här veckan. tummen upp (y)

men , ja nu ska jag nog fixa lite innan jag drar till skolan.

Heejdå !   

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards