Alla inlägg den 13 maj 2010

Av fanny - 13 maj 2010 21:37

Hej ! :)

håller nån med om att gladiatorsandaler är grymt snygga?
vare sig de är:

svarta,vita,bruna m.m
smyckade med nitar , eller bara remmar
klackar eller utan klackar

ja dom är helt enkelt snygga vilket som, såna vill jag verkligen ha till sommaren,  ett måste!

här får ni en bild på ett exempel på hur dom kan se ut:

  
ohja, verkligen suuper snygga!

det här blir dagens sista inlägg, vi hörs imorgon :*

Av fanny - 13 maj 2010 18:50

  


Att vi va lediga idag o imorgon meed , (y)


Att solen äntligen börja skina , ( inte idag, men igår o iförgår va de sköönt! )


Converse , jag har blivit kär i mina turkosa .. skulle nog sitta fint med ett par vita också!



Att andra avenyn är slut , största dissen till det .. åhh jag gillade de pogramet verkligen !!


Pollen, ja jag är faktiskt lite pollen allergisk de går upp o ner .. för några veckor sen ungeför 1 lr 2 så va min näsa helt täppt .. och jag äter tabletter för att jag är allergisk .



Av fanny - 13 maj 2010 18:14

hejhej :)

har precis käkat mat  pommesfrites o kyckling, gottgott !
senare ikväll blir det nog att kolla på tv om de kmr nått bra , nån som vet ifall de kmr nått bra pogram ikväll? släng gärna en kommentar isf .
o då ska jag nog äta goodis till , för maja o jag va på stens choklad :))

statistiken sjunker , alltså de blir mindre o mindre som börjar läsa!!
men jag ska försöka gö inlägg där jag gör " Hiss o Diss " lr " Dagens "
lr " outfits " ,  hm .. kanske man lockar flera läsare då .. eller vad tycker ni , ni som läser .. skulle de bli roligare att kolla min blogg då ?
och som sagt , bilder försöker jag så mycket jag kan! de kan ni ge er på ;)
men tyyvär så blir de iiinga bilder idag !

men "  Hiss o Diss "  kommer nog senare , så kolla om ett tag .

puuss & kraam :*

Av fanny - 13 maj 2010 14:44

Tjeenare ;)

är me maja och vi har precis kollat på Wallander .. blir ni förvånade ? :o
haha , skulle jag inte tro!

nämen , ska få pappa att köpa lite Beck & Wallander filmer , så man inte behöver
låna .
men såklart så är jonna o malin sjuukt snälla o lånar ut   
tacktack till dem!

snart kmr nog maja ( för hon äter )
så vi höörs senare!

puuus :*

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards