Alla inlägg den 24 maj 2010

Av fanny - 24 maj 2010 18:24

hejsan §

tänkte visa dagens outfit , på bilden har jag mina jeanse shorts .. men i skolan så hade jag mina svarta tights med dragkedja längst ner .

Dagens Outfit:

Jeanse shorts , KappAhl
Svart linne , Gina tricot
Lång jeanse skjorta  KappAhl

Smink:
Mascara

Smycken:
Silvrigt armband med " symbol " från Thailand , av Evebbästavän :*
Turkost tygarmband Kicks

+ Rosa nagelack ;)
  

  

Av fanny - 24 maj 2010 18:12

hejhej ! ;)


skoldagen har varit okej .. bättre än vissa måndagar iaf.
började med samtid vi bara pratade oså och de är bara 14 SKOLDAGAR KVAR TILLS DE ÄR SOOMMARLOOV !!
haha jag ska hålla ut tills dess .
och på dom 2 veckorna kommer vi hinna ha 2 roliga saker 6:ans dag & klassresan till boda borg, de ska bli grymt kul §
sen hade vi SO jobbade med ett häfte Religion , har prov/läxförhör tills på Torsdag så ska träna lite idag.

Sen musik jag o eve fortsätte med keybord spelningen haha de går sådär ;)
lunch , sen matte -.-' satt mest och pratade .
sedan engelska vi håller på att översätta en låttext till sv från eng
jag har: Salem Al Fakir - Keep on walking
tog den eftersom alla vet vilken låt det är ? och trodde den skulle va rätt enkel men nej :// ajja , de är läxa tills på fredag de !


efter skolan:
va med ebba o maja , vi körde lite booll (?) kubb , m.m
sen kulle maja hem så då hoppade jag o ebba studsmatta de va kul (y)
haha kan typ hoppa på rygg nu !


ikväll:
ska träna lite SO , duscha , kolla på Topmodel 20:00
kolla på Danska Hollywood fruar och äta Lakris puck (L)


gör ett inlägg strax med dagens " Outfit "


puuus o kkraam ;*

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards