Alla inlägg den 22 maj 2010

Av fanny - 22 maj 2010 22:18

hejhej! (:

dagen idag har varit bra idag! , som ni ser på rubriken ;)
började med att jag vaknade rätt tidigt idag med ungefär halv 10 !
( haha rätt så tidigt för mig )
sen fixade jag mig och åt frukost.
sen ringde jag maja för vi hade bestämt att vi skulle va , så då träffades vi i " korsningen " som vi kallar det , vi åkte till biblioteket för att lämna böckerna som vi lånat med skolan .
sen åt vi glass, gick till lekparken där va Ebba,Anton.H och Magnus så vi va med dom, körde dunk .. sen drog magnus , då va anton kvar o vi körde kubb,snacka sen drog han.
Senare på dagen så va vi vid Torsharg för att kolla när Majas brorsa spelade dom vann med 2-1 och kommer inte ihåg vilka dom mötte :$
sen hade dom en kiosk där så köpte lite godis! ;) en daim & en påse gummi runda saker, haha bra förklarat ;)
sen har vi spelat Geni sällskapsspel , sedan hem o fira pappa me " släkten " osv.

nu sitter jag  här med min söta kusin!   

kramkram , så hörs vi imorgon :*

tyvärr så blir de inga bilder från dagen , i think! :(
för kom inte ihåg att ta.

Av fanny - 22 maj 2010 10:45

hejhej! §

jag brukar alltid sova länge aalltiid , men inte idag vaknade HALV 10 ! :D
wiho .. äntligen så kan jag vakna tidigt och inte slösa bort dagen känns de som .
så nu har jag hunnit " fixa " mig osv. (y)

snart ska jag sms:a maja eftersom vi skulle va idag, får se om nån annan ksk oxå är med ? vem vet ;p

senare idag så kommer min faster hennes man osv. min moster oså för att fira pappa som fyllde förra helgen! så ja, då ska vi äta tårta ;)

tänkte faktiskt visa dagens, men de är från förra årets summer kläder " outfit " :

Svarta jeanse shorts: H&M ?
Turkos lite längre " linne " med massa "blommor" ( liknande ) : H&M ?
små vita kort strumpor: haha från nånstans ;o

Håret: Tvättade håret först, sedan fönade jag.

Smink: Inget smink idag, ska försöka få färg!

  

nu ska jag draa, men vi hörs senare ! :)

Av fanny - 22 maj 2010 00:07

hejhej! §

haha, ja de blir faktiskt dagens första inlägg eftersom klockan är 00:08 ^^
har nu fixat header ska alltid hålla på och krångla ,, men den här får nog duga för ett tag! om jag inte får för mig att göra någon ny idag lr imorgon.

ska väll snart sova * gäsp *  
är sjuukt trött! och nu är jag frisk ( helt frisk tror jag , känns så! )

men nu ska jag kila , ska sova   

godnatt! ( godmorgon för någong (? )

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards