Alla inlägg den 25 maj 2010

Av fanny - 25 maj 2010 20:56

hej :)


alldeles strax ska jag hoppa upp i soffan och kolla på första semifinal Euorovision song contest .. nån mera som ska se ?
den andra semifinalen är på torsdag och själva finalen på lördag om jag kommer ihåg rätt .
På lördag ska jag sitta och hålla tummarna för att anna bergendahl vinner
för lixom hon representerar sverige eller vad man säger ? ;)


Men nu ska jag kila, vi hörs imorgon!   


  

Av fanny - 25 maj 2010 20:48

hej! §

snart är sommarlovet här och gissa vad?
jag har inte köpt en skolavslutningsklänning inte skor heller som jag ska ha :/
känner mig väldigt pressad att hitta nått för dagarna bara flyger förbi !

och jag vet inte riktigt hur jag vill att klänningen ska se ut heller ..
har funderat på blommigt kanske ? de är väldigt sött ;)
här kommer några klänningar som kanske är lite av de jag tänkt:
  

tycker speciellt mycket om nummer: 3,10 & 9
vilken tycker ni är finast ?

jag ska minnsan hitta en fin skolavslutningsklänning (a)
inte känner jag nån press alls , när de är så lite tid kvar inte alls!

Av fanny - 25 maj 2010 15:45

hejsan !

usch ja vädret suger helt enkelt idag de regnar , blåser :(
och man blir på dåligt humör .. vädret liksom " ger dålig energi " .
och de är ju tisdag idag haha inte min favoritdag om man säger så -.-

men dagen gick o ja de funkade  jag står ju ut .
Dagens lektioner: Matte ( pratade mest om boda borg )
vi valde lag oså , jag är med: jennie,eve,oscar & rasmus .. bra lag! (y)
Sv jobbade med sexansdag , bild .. ja jag är inte så intresserad av att rita inte intressrad av bild alls :/ , men gör mitt bästa! även om de går såådär .. jobbar rätt söligt på bild lektionerna , så har tagit hem så jag kan jobba lite för måste blir klar med serien ( strax klar! ) och porträttet , måste jobba på med det !
för snart är de sommarlooov   
lunch , idrott .. fanny like (y) , vi hade styrke " prov " gick sådär .
Sv jobba me sexansdag & dikten .

sen nu har vi sluutat skolan ,, vi slutade tio i 3 -.-'

veckans läxor:
Till torsdag: SO för vi har prov  ( ska träna ikväll! )
Till fredag: Eng ( håller på med det i skolan )
Spanska ( ska träna ikväll! )
Nästa vecka tisdag: Bild, serien & porträtt  eftersom jag ska jobba så jag hinner klart så måste jag jobba hemma! så ska nog jobba med serien ikväll !


Och när vädret är såhär jobbigt,tråkigt så vill man bara ha på sig sköna kläder och dricka något varmt !
så jag har på mig mjukiskläder ( haha , som ni inte får se xd )
Och så dricker jag vaarm oboy & äter en ostmacka .
vaarm oboy   fanny
de är goodast om man ha vispgrädde till , men hade inte det hemma men de funkade ändå!

här kommer bilden på min macka & varm oboy :
  

vi syns ! :*

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards