Alla inlägg den 10 maj 2010

Av fanny - 10 maj 2010 15:10

Här kommer några bilderna från idag , dom är inte redigerade:

 

   

   

    

Av fanny - 10 maj 2010 14:48

morsning korsning ! ;)


hoppas ni mår bra? ,, jag mår faktiskt helt okej .
har precis fixat ny header, jag vet inte riktigt om jag ska ha den .. :/
men jag tror nog de blir den som jag har nu iaf! får se .


lite om skoladagen kanske?


cykla iväg till skolan me maja o ebba , de regnade lite .. men de funkade!
första lektionen så kom de nån från Boda Borg o skulle berätta om det ,
för vi ska alltså på klassresa till Boda Borg i Oxelösund, wihoo säger jag bara :D
jag har redan varit där men de ska iaf bli kul , för han sa att dom hade fått in några nya banor (y)
sen efter han hade pratar om det så hade vi rast , och när vi började so:n
alltså kvart över 9 , så stack jag på utvecklingsamtal -.- .. men de gick bra för mig! :)
sen när jag kom tbx till klassrummet så satt alla andra i klassen o kolla klart på 2010 , som vi inte hade sätt klart i fredags så då kollade jag ju oxå , den är sådär .
sen hade vi musik , vi spelade instrument eftersom vi håller på med band osv.
sen lunch , uhh äcklig mat potatismos med konstig fisk (?)
så då åt jag bara en macka .
sen så jobba vi matte, vi har " prov , läx-förhör " nästa vecka -.-
sedan rast , då va ju jennie tvungen att fota mig med min mobil!
men ja , bilden hon tog har jag som header t.ex . 
jag kan väll bjuda på nån/nårra bilder som jennie tog på mig ;)


ikväll blire väll att kolla på , antingen topmodel elr talang ?
dom kmr samtidigt , fannyy har ångest :(


juste , säg till om ni tycker de är jobbigt att läsa .. att jag skriver så " långt , elr vad man ska kalla det " ? , men jag skriver ungefär allting på samma inlägg .. därför blir det kanske bara 1 inlägg varje dag , men ska försöka vara lite snäll o göra mera inlägg , men nästa inga läser min blogg ?
men jag loovar ska verkligen försöka göra mera inlägg också , för er som läser!
för de är ALDRIG fel med flera lääsare (a)


puushej :*

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards